مرجع خبری پرسپولیس : غلامرضا رضایی مهاجم ملی پوش پرسپولیس در دیدار با شاهین دوندگی خیلی زیادی داشت و پایه گذار گل دوم پرسپولیس بود. وی در خصوص این بازی گفتگویی را انجام داد که از حضورتان می گذرد:

در مورد بازی با شاهین چه نظری داری؟

بازی خیلی سختی بود و ما می دانستیم که کار ساده را در بوشهر نخواهیم داشت. خدا را شکر بچه های ما با تمام وجودشان بازی کردند و تلاش کردند به 3 امتیاز حساس این دیدار دست یابند تا با دست پر به تهران بازگردند.

چرا در این بازی گلزنی نکردی؟

ما تلاش خودمان را کردیم و هدفمان فقط برد بود، نه اینکه خودمان بخواهیم گلزنی کنیم و  تنها به 3 امتیاز بازی فکر می کردیم. تیم از نظر آمادگی در شرایط خوبی قرار دارد و اگر مصدومیت های پیاپی و جزیی اجازه دهند و دردسرساز نشوند، انشاءا… مشکلی نداریم.

بازی های آسیایی و آمادگی پرسپولیس را چطور ارزیابی می کنی؟

تیم ما روز به روز بهتر می شود و در چند بازی آینده به شرایط ایده آل خواهیم رسید و امیدوارم بازی خوبی را در عربستان مقابل الاتحاد برگزار کنیم. اگر بازی مقابل فولاد را ببریم با آمادگی بیشتری برابر نماینده عربستان ظاهر خواهیم شد.

از هواداران چه توقعی داری؟

ما همیشه دوست داریم هواداران، حضوری پر شور داشته باشند. چون آنها پشتوانه ما هستند و واقعا وقتی آنها هستند ما دلگرم می شویم. دوست داریم با یار دوازدهم مقابل فولاد ظاهر شویم. آنها باید کم حوصلگی را کنار بگذارند و مطمئن باشند که موفق می شویم. در بوشهر در دقایق ابتدایی به گل رسیدیم و بازی مساوی شد اما دوباره گلزنی کردیم. مطمئنا با حضور هواداران بهتر بازی می کنیم.

جو ورزشگاه چطور بود؟

بچه های ما میدان های بزرگی دیده اند و اینجا در مقابل آنها چیزی نیست و مهم اینکه تیم حریف این همه تماشاگر داشت و این جو خیلی به تیم شاهین کمک کرد. خدا را شکر بچه های ما با تجربه عمل کردند. بوشهر همیشه همینطور بوده و هر تیمی که اینجا بیاید خصوصا پرسپولیس و استقلال با مشکلات بیشتری روبرو خواهند بود. من از مردم بوشهر توقع بیشتری داشتم چون همه آنها با فرهنگ هستند و واقعا شهر به این خوبی دارند و حیف است که در استادیوم فحاشی کنند و خودشان را بد نام نمایند. ما همیشه دوستشان داشتیم و در طول مسابقه نیز در جریان بازی بودیم و توجهی به اعمال آنها نمی کردیم. فقط فکر و ذکرمان این بود که این بازی را ببریم و 3 امتیاز بگیریم.

روی گل دوم مصدوم شدی، راجع به آن توضیح می دهی؟

من کرنر را زدم و نمی دانم یک شیئی به دستم برخورد کرد که می گفتند یک گوشی موبایل بوده است. خدا را شکر به خیر گذشت. اگر این دستگاه به سر من یا هر کس دیگری برخورد می کرد ممکن بود اتفاق بدی بیفتد. در پایان این 3 امتیاز را تقدیم می کنیم به هواداران که یکسال منتظر این بازی و نتیجه اش بودند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)