لقب «هلی کوپتر» شایسته هاشمیان است / با دایی خوب برخورد نشد

 

مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس با شهرداري تبريز اظهاركرد: من به دليل سه اخطاره بودن از تهران اين بازي را تماشا كردم و البته فقط نيمه اول را ديدم. اما در همين نيمه بازيكنان خيلي خوب بازي كردند.

 

وي ادامه داد: فكر مي‌كنم بر خلاف بازي با الاتحاد كه صحبت‌هاي دايي به خوبي در زمين اجرا نشد، بازيكنان در بازي مقابل پاس به خوبي دستورات كادر فني را اجرا كردند.

 

رضايي در مورد علت اجرا نشدن دستورات دايي در بازي با الاتحاد هم گفت: به نظر من بعضي مواقع بازيكنان خودشان را باور نمي‌كنند كه چه كارهاي بزرگي مي‌توانند انجام دهند. خيلي وقت‌ها هيچ كس روي پرسپوليس حساب نمي‌كرد اما ما كارهاي بزرگي انجام مي‌داديم.

 

فكر مي‌كنم كمي در آن بازي ترسيده بوديم و خط دفاع‌مان ناخودآگاه عقب نشيني كرده بود. هر چند خود ما و دايي چند بار از دفاع خواستيم به جلوتر بيايند اما به هر حال شرايط بازي روي ما تاثيرگذاشته بود و انشاالله دربازي الوحده اين نتيجه را جبران مي‌كنيم.

 

 

 

مهاجم پر سپوليس با اشاره به اينكه مصدوميت بازيكنان كمي براي اين تيم دردسر ساز شده گفت: خوشبختانه اكنون در شرايط بسيار خوبي هستيم و فقط آسيب ديدگي بازيكنان كمي دردسر ساز شده كه اگر اين مساله حل شود، بهتر هم مي‌توانيم نتيجه بگيريم. متاسفانه آن 5 باخت پشت سر هم خيلي اذيتمان كرد و هنوز تاوان آن شكست‌ها را پس مي‌دهيم. با اين حال چند هفته‌اي است كه روي غلطك افتاده‌ايم و آن ناكامي‌ها را فراموش كرده‌ايم. به نظر من در حال حاضر هر 4 تيم بالاي جدول شانس قهرماني دارند.

 

غلامرضا رضايي در ادامه گفتگويش درباره رقابت در خط حمله پرسپوليس بعد از اضافه شدن وحيد هاشميان به اين تيم گفت: با آمدن آقا وحيد رقابت در خط حمله خيلي سخت شده. من از همان زماني كه هاشميان به پرسپوليس آمد بسيار خوشحال بودم. متاسفانه او الان آسيب ديده اما مطمئن باشيد او برمي‌گردد و باز هم به پرسپوليس كمك مي‌كند. من به خود او هم گفتم كه وجودت مي‌تواند دراين فصل براي ما خيلي مفيد باشد. لقب هلي كوپتر واقعا برازنده هاشميان است و ما در اين چند وقت از بودن كنار اولذت برده‌ايم.

 

مهاجم پرسپوليس همچنين درباره درگيري يكي از ليدرهاي اين باشگاه با علي دايي گفت: فقط افسوس مي‌خورم كه يك چنين اتفاق‌هايي فقط در فوتبال ما مي‌افتد. علي دايي اسطوره فوتبال ماست اما ما با او خوب برخورد نمي‌كنيم.

 

وي درپايان درباره آسيب ديدگي‌اش گفت: خيلي وقت بود كه با درد بازي مي‌كردم. اما با توصيه دكتر زرينه نزد پزشك متخصص رفتم و فهميدم كه عضلات شكمم ضعيف شده البته اميدوارم مشكل خاصي نباشد و با آمدن جواب آزمايش همه چيز معلوم مي‌شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)