مرجع خبری پرسپولیس : پرسپولیسی ها پس از برتری برابر استقلال از بازی سخن گفتند.

 

حسین بادامکی هافبك تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: حضور 2 دقیقه ای هم در زمین برایم كافی بود تا به تیم خود برای برتری برابر استقلال كمك كنم.

بادامکی در جمع خبرنگاران خاطرنشان كرد: ایمان داشتم در این بازی به پیروزی دست می یابیم و تا آخرین لحظه برای رسیدن به این مهم تلاش كردیم. استقلالی‌ها فکر می‌کردند که پس از 10 نفره شدن ما، پیروزی را در جیب‌شان گذاشته‌اند.‌ از زمانی که 10 نفره شدیم بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم و به مسابقه برگشتیم. آنها فکر می‌کردند که پس از 10 نفره شدن ما پیروزی را در جیب‌شان گذاشته‌اند‌، اما ما بازی را ادامه دادیم و برنده شدیم.

بادامكی ادامه داد: وقتی كه در چند دقیقه پایان به میدان آمدم فقط به فكر كمك كردن به تیم بودم و خوشحالم كه پاس گل سوم را به مهاجم تیم خود دادم. پرسپولیس شایسته این پیروزی بود و برای رسیدن به این مهم تا آخرین ثانیه ها مبارزه كرد.

هافبك پرسپولیس گفت: در این فصل خیلی شرمنده هواداران شدیم و از آنان ممنون هستم كه تیم خود را حمایت كردند و باید این 3 امتیاز را به آنان تقدیم كنم. باید این روند را ادامه بدهیم تا پرسپولیس را در لیگ برتر به جایگاه اصلی خود برسانیم.

 

رضایی: اخراج اولادی صحیح نبود

غلامرضا رضایی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از برتری 3 بر 2 تیم خود برابر استقلال، گفت: برای همه پرسپولیسی ها این برتری شگفت آور بود و باور آن سخت است اما خوشحالم كه این مساله واقعیت دارد.

رضایی در جمع خبرنگاران، خاطرنشان كرد: فكر می كنم داور به اشتباه ‘مهرداد اولادی’ را از زمین اخراج كرد و این بازیكن شایسته دریافت كارت قرمز نبود و ‘علیرضا فغانی’ می توانست تصمیم دیگری اتخاذ كند.

وی ادامه داد: خدا را شاكرم كه امروز به شكل بسیار زیبایی از سد استقلال گذشتیم و این چنین هواداران را شاد كنیم. تنها خوشحالی بازیكنان پرسپولیس، شادی هواداران است چراكه آنان را به شدت در ماه های اخیر ناراحت كرده بودیم.

رضایی ادامه داد: پرسپولیس با این پیروزی متحول خواهد شد و باید به روند خوب خود در دیدارهای آینده نیز ادامه بدهد. نباید از این مساله بگذریم كه بازیكنان استقلال نیز امروز نمایش خوبی داشتند.

 

 

علی عسگری: این پیروزی را به هواداران تقدیم می كنیم

حمیدرضا علی عسگری بازیكن تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: برتری در هفتاد و چهارمین شهرآورد پایتخت را به هوادارن پرشمار تیم پرسپولیس تقدیم می كنیم.    

علی عسگری پنجشنبه شب پس از پیروزی تیم پرسپولیس مقابل استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازیكنان تیم پرسپولیس پس از دریافت دو گل از استقلال ناامید نشدند.

وی ادامه داد: پس از دریافت دو گل از تیم استقلال همچنان به تلاش خود برای كسب نتیجه مطلوب ادامه دادیم و موفق به شكست رقیب دیرینه خود شدیم. پرسپولیس در دیدار امروز بازی مطلوبی به نمایش گذاشت و استحقاق برتری مقابل تیم استقلال را داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)