خبرگزاری پرسپولیس : شماره 10 آرام آرام برمي‌گردد. اگر تمرين دو روز اخير پرسپوليس را مي‌ديديد متوجه مي‌شديد كه كوچكترين لغزش از سوي دو مهاجم فيكس فعلي تيم، باعث خواهد شد ژوزه مهاجم ديگري را به ميدان بفرستد.

حالا كه خبري از زايد نيست و قاضي مصدوم شده، غلامرضا رضايي و جواد كاظميان تنها گزينه‌هاي موجود هستند كه البته شرايطشان طوري است كه مي‌توانند به بازگشت اميدوار باشند. غلام كه از تمرين صبحگاهي‌اش راضي است بعدازظهر ديروز نخوابيد و دقايقي با ما صحبت كرد.

ظاهرا شرايط بهتري پيدا كرده‌اي و انگار داري آماده مي‌شوي.
بله، خدا را شكر الان دو سه هفته است كه خوب شده‌ام. در دو بازي هم 15-10 دقيقه بازي كردم اما اين بازي آخر مقابل پيكان شرايط بازي طوري بود كه به ميدان نرفتم اما الان مهم‌تر از هر چيز اين است كه شرايط خودم و تيم خوب است و اميدوارم مشكلي پيش نيايد تا كار همينطور پيش برود و من هم جايم را در تيم ملي پس بگيرم.

مصدوميتت از چه ناحيه‌اي بود؟
متاسفانه مصدوميت هفته اولم يك گرفتگي شديد بود اما دوباره كشاله رانم مشكل پيدا كرد.

به نسبت مصدوميت كشاله بيرون ماندنت طولاني نشد؟
دفعه اول من يك هفته فيزيوتراپي كردم تا سريع‌تر برسم. به همين خاطر يك مقدار عجله كردم اما دوباره از همان نقطه آسيب ديدم. معمولا وقتي از يك نقطه دوبار مصدوم مي‌شوي كار سخت مي‌شود اما بار دوم دو هفته فيزيوتراپي كردم و مشكل حل شد.

همان موقع جايي نوشته بودند يك مصدوميت كهنه داري كه اذيتت مي‌كند.
(با خنده) اتفاقا نخستين بار در كل دوران فوتبالم بود كه از ناحيه كشاله مصدوم مي‌شدم اما خدا را شكر الان شرايطم خوب است.

بد شانس بودي كه در اين مقطع مصدوم شدي.
بدشانسي است ديگر و كاري هم نمي‌شود كرد، من هم اين مصدوميت را به فال نيك گرفتم.

معمولا فوتباليست‌ها آن هم در سطح پرسپوليس و تيم ملي وقتي مصدوم مي‌شوند زانوي غم بغل مي‌گيرند اما تو زياد ناراحت نبودي؟!
نه، من خيلي سريع با مصدوميتم كنار آمدم و به اين فكر بودم كه با روزي دو جلسه فيزيوتراپي و آب درماني به شرايط بازي برسم. آخر با فكر كردن به مصدوميت كه اتفاقي نمي‌افتد. وقتي مصدوم هستي بايد كاري كني كه هرچه سريع‌تر روبراه شوي.

اين مصدوميت باعث شد تيم ملي را هم از دست بدهي.
بله، من در بازي با ازبكستان و قطر بودم اما دو بازي قبلي با لبنان و كره را از دست دادم.

به زودي دور برگشت بازي‌هاي تيم ملي شروع مي‌شود. فكر مي‌كني كي به تيم ملي برگردي؟
ان‌شاءا… بعد از اين تعطيلات شرايطم خيلي بهتر خواهد شد البته بايد يك مقدار بيشتر بجنگم و خودم را به تركيب تيم ملي برسانم.

اما تو جايگاهت در تركيب اصلي پرسپوليس را از دست داده‌اي و مهاجمان فعلي هم خوب گل مي‌زنند.
دعا مي‌كنم و آرزويم همين است كه مهاجمان تيممان هميشه اينقدر آماده باشند و گل بزنند.

اما اگر آنها خوب باشند به تو بازي نمي‌رسد و طبيعتاً به تيم ملي هم برنمي‌گردي.
نه، اشكال ندارد، بازي كردن من تا يك جايي به خودم بستگي دارد. من قبل از مصدوميتم در همين تيم پرسپوليس فيكس بودم اما از بازي با فولاد مصدوم شدم، بد موقعي هم مصدوم شدم.

در مقطعي تو و قاضي مهاجمان فيكس تيم در سيستم 2-5-3 ژوزه بوديد اما الان دو سه بازي است كه هادي و كريم فيكس بازي مي‌كنند.
خب هردوي‌مان آن موقع مصدوم شديم. هادي و كريم هم خوب بودند، سالم بودند و در آن يكي دو هفته تلاش كردند و فيكس شدند. با اين حال همين كه رقابت باشد خيلي خوب است. مهم اين است كه همه‌مان سالم باشيم و بتوانيم بجنگيم براي تيم.

معمولاً در تيم‌هاي بزرگ مهاجمان چشم ديدن همديگر را ندارند اما عجيب است كه تو اين حس را نداري.
من خدايي دوست دارم همه موفق باشند. من اگر خوبي آنها را بخواهم براي خودم هم خوب مي‌شود. اين مسائل ارزشش را ندارد كه بخواهيم با هم خوب نباشيم. من پيش روي بقيه مهاجمان و پشت سرشان يكي هستم. آرزو دارم هميشه بقيه مهاجمان تيم هم گل بزنند چون وقتي آنها خوب باشند به من هم كمك مي‌شود و رقابت به وجود مي‌آيد.

ظاهراً در اين دو روز اخير خيلي خوب تمرين كرده‌اي كه ژوزه هم از تو تعريف و تمجيد كرده.
بله، هم ديروز (يكشنبه)، هم امروز (دوشنبه) خيلي خوب تمرين كردم. كلاً شرايطم خوب است. ژوزه هم گفت اصلاً نگران نباش، اين بار اتفاقي بود كه بازي نكردي.

البته تايم بازي دادن به تو بعد از مصدوميتت هم درست بود چون معمولاً بازيكنان مصدوم با 20-15 دقيقه بازي وارد تركيب مي‌شوند و كم‌كم زمان بازي كردنشان بيشتر مي‌شود.
آره خب، اينطوري درست است اما من شرايط بيشتر بازي كردن را هم داشتم اما خب مهم اين بود كه نتيجه لازم را گرفتيم.

عكسي داريم از تو و نوري كه اواخر بازي بسيار خوشحالي و با اينكه بازي نكرده‌اي اما مي‌خندي؟
واقعاً خوشحال بودم. وقتي تيم نتيجه مي‌گيرد خوشحالم چون در تيمي مثل پرسپوليس وقتي برنده مي‌شوي روي همه چيز تأثير مثبت مي‌گذارد.

آينده پرسپوليس را چطور مي‌بيني؟
شرايط تيم خيلي خوب است. اگر با آرامش كار را ادامه بدهيم مطمئنم روزهاي بهتري پيش رو داريم. الان بازيكنانمان اعتماد به نفس لازم را دارند و اگر مصدوم نداشته باشيم و همه صحيح و سلامت باشند با يك رقابت سالم تيم به شرايط خوبي مي‌رسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)