مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم ملی فوتبال گفت: باید با گرفتن امتیازات لازم با قدرت پیش برویم و به عنوان سرگروه به مرحله بعد مقدماتی جام جهانی برزیل صعود کنیم.


غلامرضا رضایی با اشاره به پیروزی تیم ملی فوتبال مقابل اندونزی گفت: مهم 3 امتیاز بازی بود که گرفتیم. خوشحالم از این که این قدر تماشاگر به ورزشگاه آمد و با حمایت آنها توانستیم 3 گل بزنیم.

 

وی افزود: تیم هایی مثل اندونزی خیلی چرک بازی می کنند. اندونزی در دفاع پرتعداد بود و حمله نمی کرد. سختی این طور بازی ها زدن گل اول است. آنها با چنگ و دندان دفاع می کردند و اجازه نمی دادند به دروازه نزدیک شویم.

 

مهاجم تیم ملی تصریح کرد: وقتی گل اول را زدیم کمی باز شدند و به فکر حمله افتادند. خوشبختانه سریعا گل دوم و سوم را زدیم. باید بیشتر گل می زدیم ولی مهم سه امتیاز بود که به هدف رسیدیم.

 

رضایی در مورد عملکرد خود گفت: سعی کردم آنچه کرش از من می خواست، اجرا کنم. فکر می کنم موفق هم بودم و تا آنجایی که توانستم تلاش کردم. از عملکردم راضی هستم و فکر می کنم کرش هم راضی باشد.

 

وی با اشاره به بازی بعدی تیم ملی گفت: بازی سختی مقابل قطر داریم. تازه اول راه هستیم و همه بازی ها سخت است. انشالله بتوانیم آنجا هم امتیاز بگیریم و با دست پربرگردیم. برای پیروزی می رویم تا 3 امتیاز را بگیریم. می خواهیم با قدرت از این گروه صعود کنیم.

 

رضایی گفت: می توانیم به عنوان سرگروه به دور بعد برویم به شرط این که این روند را ادامه دهیم و بتوانیم با قدرت پیش برویم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)