خبرگزاری پرسولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کار کریمی برایم خیلی جالب بود، او من را گرفته بود تا نوری دنبالم نگردد.

غلامرضا رضایی در خصوص بازی مقابل نفت تهران اظهارداشت: همانطوری که از قبل تصور می‌کردیم کار ما مقابل این تیم خوب تهرانی سخت شده بود چون آنها تیمی بودند که خوب دفاع می‌کردند و ضدحملات برق‌آسایی داشتند.

وی افزود: به خوبی نفت را آنالیز کرده بودیم اما ابتدای بازی غافلگیر شدیم، با این حال خودمان را نباختیم چون آمده بودیم که نفت را با تمام قدرت شکست دهیم و خوشبختانه به هدف‌مان رسیدیم چون یک تیم بودیم.

رضایی ادامه داد: در این بازی همه کار کردم اما فقط گل نزدم، موقعیت خیلی خوبی به دست آوردم اما ناگهان پایم لیز خورد و مثل اینکه قسمت من نبود که گل بزنم اما هدف ما در این بازی برد پرسپولیس و موفقیت تیمی بود نه مسئله دیگر.

رضایی درباره گلزنی نوری و عکس‌العمل عجیب کریمی که او را گرفته بود تا تکان نخورد گفت: حرکت کریمی برایم خیلی جالب بود کریمی من را گرفته بود چون می‌دانست نوری دنبال من می‌گردد تا از پاس گلم تقدیر کند، بالاخره علی کریمی است و یک دنیا تجربه و روحیه پس همیشه برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی افزود: خدارا شکر می‌کنم که هواداران از من راضی هستند، آنقدر خوب بازی می‌کنم تا باز هم هواداران 90 دقیقه بازی‌های‌مان را سرپا ببینند، پرسپولیس آنقدر قوی شده که دیگر هواداران در زمستان هم سردشان نمی‌شود. حالا باید قبول کنیم که همه چیز تمام شده و باید به فکر بازی با صبا باشیم.

رضایی درباره مشکلات لفظی اش با مظفری زاده گفت: احساس می‌کنم داور بازی فکر می‌کرد من الکی خودم را به زمین می‌کوبم، اگر عادلانه حساب کنیم پنالتی روی من انجام شد. در میانه بازی سمت مظفری زاده رفتم و به او گفتم آقا سعید به خدا خودم را الکی زمین نمی‌زنم، من بازیکنی هستم که سرعتی‌ام و هر زمان امکان دارد خواسته یا ناخواسته به زمین بخورم اما دنبال این کارها نیستم که بخواهم خودم را به زمین بزنم.

رضایی در پایان در پاسخ به سوالی که آیا قهرمان جام حذفی می‌شوید یا خیر ، گفت: کار از آن چیزی که فکر می‌کنیم سخت تر است، ما باید پله پله رو به بالا برویم و از الان به ذوب آهن پرقدرت و صبای قم فکر کنیم. انشاءالله تا بازی مقابل ذوب آهن وقت داریم که با یک روحیه خوب بتوانیم به مرحله بعدی جام حذفی برویم اما در این مرحله غرور، دشمن پرسپولیس است و خیلی باید مراقب باشیم. به همین دلیل من گلها را خیلی زود فراموش می‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)