پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گل زدن در جام حذفی آرزوی هر مهاجمی است.

غلامرضا رضایی در خصوص بازی حساس مقابل داماش اظهار داشت:‌با توجه به اینکه در لیگ برتر همه چیز را از دست دادیم اما در بازی با پیکان به چشم یک دیدار تدارکاتی و روحیه‌بخش نگاه کردیم که خوشبختانه به پیروزی هم رسیدیم.

وی افزود: ناراحتی مردم در این دیدار تلنگری بود برای ما که آنها از پرسپولیس قهرمانی می‌خواهند به همین دلیل در 15 الی 20 دقیقه بچه‌ها به خودشان آمدند و با یک نتیجه قابل قبول همه چیز به نفع پرسپولیس برگشت. بازیکنان پرسپولیس همیشه معتقدند که حق با هواداران است و مطمئن باشید برای به دست آوردن دل آنها بعید می‌دانم تیمی بتواند جلودار پرسپولیس باشد.

رضایی در خصوص بازی با داماش نیز گفت: بازی خیلی سخت است اما همه جوره 17 فروردین باید روز پرسپولیس باشد از روز اول که قرعه‌کشی‌های جام حذفی به ضرر ما بود، بچه‌ها با هم یکدل شدند تا این راه سخت را در پایان فصل به راهی هموار و قهرمانی فکر کنیم.

وی افزود: قرار است این بازی در چمن مصنوعی برگزار شود و ما هم با این موضوع کنار آمده‌ایم. حدود 15 الی 20 روز است که با این مسئله کنار آمده‌ایم و مطمئن باشید زمین جلودار پرسپولیس نیست و با تمام قدرت آماده این نبرد حساس و سرنوشت‌ساز هستیم.

مهاجم سرخپوشان در پاسخ به این سوال که دوست داشتی در فینال با چه تیمی برخورد کنی، نیز گفت: فرقی نداشت الان هم من حق ندارم راجع به فینال صحبت کنم. اول باید داماش را پشت سر بگذاریم و بعد به حریف دیگر فکر کنیم. البته برایمان فرقی نداشت چون ما قهرمانی در جام حذفی را می‌خواهیم. من هم امیدوارم مثل هر بازیکنی که آرزویش گلزنی در این دیدارها است، بتوانم برای پرسپولیس گل بزنم و مؤثر باشم حتی با عصا هم به این بازی می‌رسم و مشکل محرومیت ندارم.

مهاجم قرمزپوشان در پایان در مورد سال آینده و پیشنهاد دو تیم لیگ برتری نیز، گفت: هرچه هست و یا هست الان موقع‌اش نیست که بخواهم درباره‌اش اظهارنظر کنم. الان بازیکنان پرسپولیس فقط به فینال جام حذفی فکر می‌کنند مسئله‌‌هایی هست اما در آخر فصل در مورد آن صحبت خواهیم کرد. ما باید پرسپولیس سال آینده را آسیایی کنیم و این موضوع از نان شب برایمان واجب‌تر و حیاتی‌تر است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)