مرجع خبری پرسپولیس : تک مهاجم سرعتی، خوش نفس و جنگنده پرسپولیس که از سوت آغاز تا سوت پایان بازی لاینقطع استارت می زند و می دود و مدافعان حریف را با خود به این سو و آنسو می کشد، از اینکه احیانا در یک بازی موفق به گلزنی نشود چندان احساس ناراحتی نمی کند.

 

* سطح توقع از غلامرضا رضایی در میان هواداران و حتی خود تیم زیاد نشده که هر بازی گره گشا باشد؟

_ درست است اما خدا را شکر از این بابت فشاری روی من نیست. در تمام طول بازی تلاش و با تمام وجود کار می کنم. برابر پاس هم بیشتر در برنامه های تیمی شرکت می کردم تا دیگر هم تیمی هایم صاحب موقعیت شوند.

 

* بنابراین خودت در این میان بی نصیب از فرصت ها ماندی؟

 

_ بله، موقعیت چندانی نصیب خودم نشد که بتوانم استفاده کنم. تمام فرصت ها پشت 18 قدم حریف و فرصت شوتزنی بود. در کار فضاسازی برای سایر بازیکنان شرکت می کردم که به هر حال یکبازی هم چنین شرایطی پیش آمد.

 

* از گل نزدن ناراحت نشدی؟

_ حالا یکبازی هم من گل نزنم اتفاق خاصی نمی افتد، سایر هم تیمی هایم فرصت نصیبشان می شود و گل می زنند.

 

* شاید شیوه بازی ات برای تیم های مقابل شناخته شده است و فضای حرکت را برایت محدود کرده اند؟

_ خب اگر هم راه من را سد کردند، دیدید که به این ترتیب موقعیت های بسیاری نصیب سایر بازیکنان پرسپولیس شد. اگر هم سایر بازیکنان را مهار کنند، موقعیت نصیب من خواهد شد. برابر پاس با بستن راه های نفوذ من توسط مدافعان این تیم، موقعیت های تک به تک خوبی برای باقی بازیکنان تیم ایجاد شد که متاسفانه نتوانستیم استفاده کنیم.

 

* فکر نمی کنی اگر با دو مهاجم کار کنید و یک بازیکن سرزن کنارت باشد ، هم برای خودت، هم برای آن بازیکن و خود پرسپولیس بهتر باشد؟

_ شاید راه خوبی باشد اما اجرایی شدن آن دیگر در حیطه اختیارات کادرفنی است و من به عنوان بازیکن نمی توانم در این رابطه صاحب نظر باشم. شما ببینید همین حالا هم موقعیت های زیادی نصیب تیم ما می شود. همین بازی برابر پاس بازیکنان کناری و هافبک های ما صاحب موقعیت های زیادی شدند. نظر شما زمانی صدق می کند که تیم ما صاحب موقعیت های خوبی نشود اما حالا ما خیلی خوب صاحب موقعیت می شویم.

 

* این رفت و آمدهای مداوم شما و سایر ملی پوشان باعث خستگی نمی شود؟

_ شاید اینطور باشد اما خب این خستگی ها برای همه ملی پوشان وجود دارد. به هر حال علاوه بر باشگاه، باید با تمام وجود در اختیار تیم ملی باشیم. ولی خب خستگی به هر حال همراه ماست. این سفرهای طولانی و دراز مدت و اختلاف سطح دریا باعث خستگی می شود.

 

* این خستگی ها در کار تیمی پرسپولیس هم تاثیرگذار است؟

_ باید تلاش کنیم، همین بازی هم تیم ما خوب بازی کرد. حتی ملی پوشان؛ خود من تا دقیقه 90 استارت می زدم اما به هر حال فوتبال است و چنین شرایطی پیش می آید. باید حواسمان را جمع کنیم و تمرکزمان را بیشتر کنیم تا به امید خدا در بازی های آینده این مسائل پیش نیاید.

 

فرصت خوبی را برای بازگشت به صدر جدول از دست دادید.

_ فکر می کنم نیمه دوم به دلیل اینکه یک گل جلو بودیم، بچه ها قصد داشتند با خیال راحت تری بازی کنند و همین کار را خطرناک کرد. ولی هنوز اتفاق خاصی رخ نداده، تا آخر فصل این جدول خیلی بالا و پایی می شود. مهم اینست که هفته آخر به امید خدا صدر جدول باشیم و قهرمانی را از آن خودمان کنیم.

 

 

 گفت و گو: صالح محمد رحیمی – پرسپولیس

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)