رضا حقیقی از نظر بسیاری از کارشناسان فوتبال ایران بهترین هافبک دفاعی این روزهای لیگ برتر است. کسی که لایق ترین فرد است برای پوشیدن پیراهن شماره 6 تیم ملی .

علی خماند: در میانه میدان فجر یک بازیکن بود که مقابل هافبک های پیراهن آبی با شماره 9 زرد رنگ خود به چشم می آمد .

رضا حقیقی یکی از بهترین های فجر در بازی با استقلال بود که جنگ وسط بازی را به هافبک های استقلال اگر چه نباخت در مقاطعی هم برتری نسبت به آنها داشت . خیلی ها این بازی را جنگ او و نکونام عنوان کردن . اگرچه خودش چیز دیگری می گوید .

*رضا ؛ اول بازوبند کاپیتانی شروع کنیم . از قصد بازوند قرمز را مقابل استقلال بستی ؟

نه هیچ منظوری نداشتم . کاملا اتفاقی بود .

*اتفاقی ! در این بازی ؟

واقعا اتفاقی بود … هیچ قصدی نداشتی

*تو اول فصل از پرسپولیس پیشنهاد داشتی و رویانیان خیلی تلاش کرد تا تو را جذب کند . این بازوبند به آن تلاش ها ربط داشت ؟

اینکه دوست داشتم به پرسپولیس بروم را هیچ وقت رد نکردم اما نشد که بروم و الان هم در فجر هستم . سردار رویانیان خیلی تلاش کردند اما من قرارداد داشتم و باشگاه حاضر نشد رضایتم را بدهد . در همان زمان استقلال هم من را می خواست و با من صحبت کردند .

*الان از ماندن در فجر چه احساسی داری ؟

قرارداد داشتم و باید می ماندم . خوبی این فصل فجر این است که خوب نتیجه گرفتیم و ماندنم بی فایده نشد . اما اگر قرارداد نداشتم به پرسپولیس می رفتم

*خوب است که کتمان نمی کنی ؟

دلیلی ندارد کتمان کنم .اما در اینکه در فجر هم توانستیم نتیجه بگیریم خوشحالم و به من انگیزه می دهد .

*خیلی ها بازی استقلال – فجر را جنگ تو و نکونام عنوان می کردند . واقعا این طور بود ؟

من با هیچ بازیکنی جنگ ندارم و کار خودم را می کنم . نکونام بازیکن با تجربه ای است  اما در این بازی من بیشتر با جانواریو ؛توسی و اکبرپور درگیر بودم نه نکونام !

*منظور از جنگ ؛ اداره کردن تیم به عنوان لیدر تیم است نه رویارویی ؟

من بازی خودم را انجام دادم و کاری هم به کسی نداشتم . ما به نتیجه ای می خواستیم رسیدیم . اگرچه تیمی باید برنده بازی می شد آن تیم فجر بود . موقعیت های ما بیشتر و خطرناک تر از استقلال بود .

*پس بازی را تو بردی ؟

ببنید؛فوتبال ورزشی یازده نفره است و در ضمن مربی هم نقش اصلی را دارد . اگر کسی می خواست برنده این بازی باشد آقای یاوری و آقای قلعه نویی بودند . در ضمن من همیشه برای بزرگترها احترام قائلم  و هیچ وقت جنگی با آنها نداشته ام .

*خیلی ها اعتقاد دارند تو باید در تیم ملی به عنوان بازیکن ثابت بازی کنی ؟

این نظر آقای کروش است و ایشان حرف آخر را برای بازی کردن می زنند . من هیچ وقت به خودم اجازه نمی دهم در مورد مربی با توانایی کروش صحبت کنم .

*می گویند که او پدیده های لیگ را نمی بیند و فقط یکسری بازیکن را مد نظر دارد حالا چه آنها در لیگ باکیفیت باشند و چه بی کیفیت . نظرت چیست؟

قبول ندارم . خودم من در زمان کروش به تیم ملی دعوت شدم و به نوعی کشف کی روش از لیگ هستم . پس چطور می گویند که او پدیده های لیگ را نمی بیند . نمونه واضح اش من هستم و یا شجاع خلیل زاده؛پیام صادقیان و…

*اما تو دو دوره دعوت نشدی و بقیه هم خط خوردن ؟

شاید ایشان تفکراتی دارد که باید به آن احترام گذاشت . من در یک لیست نبودم .در لیست قبلی ویزایم آماده نبود که نرفتم . شاید باید تلاشم را بیشتر کنم که در بازی های بزرگ انتخابی جام جهانی ، سرمربی تیم ملی بتواند به جوانی مثل من اعتماد کند.

*از بازی با استقلال بگو ؟

بازی خوبی بود و فقط گل نداشت . ما بازی را خوب اداره کردیم . نتیجه خوبی هم گرفتیم . در مجموع بهتر بودیم و می شد که بازی را هم ببریم .

*فکر می کنی فجر تا کی بتواند این روند را داشته باشد ؟

ما ادعایی نداریم و کسی هم از ما توقعی ندارد . خوب بازی می کنیم و نتیجه هم می گیریم . همین ادامه می دهیم ودلیلی برای افت کردن فجر نیست .بازیکنان خوبی داریم و مربی خوبی داریم .

 

 

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)