مرجع خبری پرسپولیس : رئيس اسبق کميته داوران فدراسيون فوتبال گفت: گل اول پرسپوليس به شاهين بوشهر که برخي مشکوک به آفسايد مي دانند کاملاً صحيح است.

 

رضا غياثي کارشناس داوری فوتبال گفت: قضاوت ديدار پرسپوليس و شاهين بوشهر به عهده هدايت ممبيني بود و ايشان توانستند همراه کمک داوران خود بهترين داوري را داشته باشند و در خصوص گل اول پرسپوليس بايد بگويم که بهترين تصميم را کمک داور مسابقه گرفت و گل صحيح پرسپوليس را اعلام کرد.

 

در برخي از صحنه ها که در محوطه جريمه تيم ها اتفاق افتاد را ممبيني به خوبي ديد و در صحت و آرامش توانست ميدان دشوار بوشهر را مديريت کند.

وي با اشاره به اينکه زود است که عملکرد عسگري را ارزيابي کنيم، تصريح کرد: تغيير و تحولاتي که صورت گرفت يعني مسعود عنايت جاي خود را به حسين عسگري داد بسيار مثبت و قابل توجه است چراکه احساس مي کنم اين حرکت ها به داوري کشور ما بيشتر کمک مي کند و عملکرد اين چند هفته هم گوياي همين مطلب است اما هنوز بسيار زود است که بتوانيم حسين عسگري را مورد ارزيابي قرار دهيم.

غياثي در پايان با بيان اينکه هنوز براي قضاوت دربي پايتخت اعتقاد به داور خارجي دارم، افزود: عليرغم تمام توانايي هاي داوران ايراني ، داور خارجي بهتر مي تواند اين بازي را مديريت کند و پس از بازي و هر مسئله اي که بوجود آيد هيچ مشکلي متوجه او نمي شود چراکه اين کشور را ترک مي کند.

 

مسعود عنايت به داوران ايراني اعتماد کرد و قضاوت اين ديدار حساس را به آن ها سپرد ولي در عين حال با تمام حسن هايي که قضاوت ها و داوري هاي آن ها داشت و حسين عسگري هم به قضاوت داوران ايراني در دربي پايتخت اعتقاد دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)