مرجع خبری پرسپولیس : رضا كردي پس از انتخابش به عنوان سرمربي تيم فوتسال پرسپوليس عنوان كرد: زماني كه حسين شمس از من خواست به پرسپوليس بيايم نتوانستم درخواست وي را رد كنم و با كمال ميل آن را پذيرفتم، با اين شرط كه وي نيز ما را در مسايل فني كمك كند.


سرمربي جديد تيم فوتسال پرسپوليس در پاسخ به اين پرسش كه آيا مي‌توانيد پرسپوليس را از شرايط كنوني خارج كنيد؟ تصريح كرد:

 

حتما به اين موضوع ايمان داشتم كه به اين تيم آمدم، در حال حاضر همه چيز خوب است و اميدوارم تا آخر نيز همين روند ادامه داشته باشد.پرسپوليس يك برند معتبر در آسيا است كه هواداران زيادي دارد؛ همين موضوع باعث شده است كه بار رواني بر روي بازيكنان ايجاد شود.

 

وي افزود: پرسپوليس يكسري مشكلات فني و تاكتيكي دارد كه در بازي اين تيم با صباي قم كه در سالن نيز بودم و مشاهده كردم، وجود دارد، اما اين تيم از پتانسيل خوبي برخوردار است و بازيكنان با تجربه‌اي دارد كه هر كدام چند بازي ملي دارند، اما اگر من در ابتدا تيم را مي‌بستم با توجه به روحيات خودم نصف اين بازيكنان را بر نمي‌داشتم، اما اكنون يك توفيق اجباري نصيبم شده است. در انديشه اين هستيم تا در زمينه كادر فني بازيكن تيم را تقويت كنيم.

 

كردي در ادامه در خصوص استفاده از نظرات فني حسين شمس خاطر نشان كرد: يكي از دلايل اصلي من براي قبول كردن اين سمت اين بود كه وي نيز كنار ما حضور داشته باشد. شمس همه كاره فوتسال پرسپوليس است و حتما از نظراتشان طي فصل استفاده خواهيم كرد.

 

سرمربي جديد تيم فوتسال پرسپوليس افزود: از ابتدا هم رفتن شمس از پرسپوليس اشتباه بود، وي از كساني است كه فوتسال دنيا به سرش قسم مي‌خورد، اما متاسفانه ما ايراني‌ها قدر نشناسيم و با چنين افرادي كم لطفي مي‌كنيم.

 

وي در ادامه در پاسخ به اين پرسش كه براي حل مشكلات روحي بازيكنان پرسپوليس چه تدابيري اتخاذ خواهيد كرد؟ افزود: در اين مورد با بازيكنان صحبت‌هاي زيادي خواهم داشت. امروز نيز قبل از آغاز اولين تمرين‌مان به آن‌ها گفتم كه به هيچ چيز غير از تمرين و بازي فكر نكنيد و جواب تمام باخت‌ و بردها و بي‌پولي‌ها را من مي‌دهم.

 

كردي در ادامه در مورد استفاده از رضا حيدريان تاكيد كرد: حيدريان يكي از اسطوره‌هاي فوتسال ايران است و به نوعي علي دايي فوتسال به حساب مي‌آيد. به هر حال براي او سخت بود كه هم به عنوان سرمربي و هم به عنوان بازيكن در خدمت تيم باشد و همين موضوع باعث شده بود تا تمركز كافي را نداشته باشد.

 

وي در پايان در پاسخ به اين پرسش كه مي توانيد در بازي‌ روز جمعه پرسپوليس به عنوان سرمربي كنار تيم باشيد يا نه؟ گفت: من قراردادم را با پرسپوليس در هيات فوتبال به ثبت رسانده‌ام و هيچ مشكلي براي حضور در اين تيم ندارم. كارت سرمربيگري نيز كه به اسم نظام علي گرامي صادر شده است باطل خواهد شد و كارت جديدي به اسم من صادر مي‌شود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)