ما ۴تا دفاع هستیم که در یک سطح هستیم و برای این‌که همه در شرایط بازی باشیم به همه ما بازی و استراحت می‌دهد

سایت گل؛ رضا نورمحمدی در بازی مقابل داماش غایب بود اما این‌طور که می‌گوید از بابت از دست رفتن جایگاهش در تیم نگرانی ندارد. مدافع پرسپولیس از شرایط خودش و تیم پرسپولیس در آستانه دیدار با ذوب‌آهن می‌گوید.

شرایط تیم چطور است؟

خیلی خوب. تمریناتخوبی انجام داده‌ایم و بعد از برد داماش روحیه خیلی خوبی هم گرفته‌ایم. ما آماده مسابقه با ذوب‌آهن هستیم و با توجه به بازی چند هفته پیش در جام حذفی شناخت خوبی از آن‌ها داریم.

انگیزه دارید؟

۱۰۰درصد با انگیزه پا به مسابقه می‌گذاریم چرا که ما می‌خواهیم حتی اگر شده است دو پله هم صعود کنیم. برای اینکه بخواهیم در جدول بالا برویم باید ببریم.

در این بازی فیکس هستی؟

معلوم نیست چرا که یک مصدومیت جزیی هم دارم. چهارسر رانم کمی کش آمده است و درد دارم. به هر حال امیدوارم مصدومیتم کامل رفع شود و با صلاحدید کادر فنی بازی کنم و بتوانم مفید باشم.

به نظرت جایگاه خود را در ترکیب اصلی از دست دادی یا نه مشکلی نیست و همه چیز عادی است؟

نه، مشکلی ندارم. من در بازی با پیکان و قبل از آن هم بازی کردم و این بازی شاید کادر فنی خواسته استراحت بدهد. چرا که ما ۴تا دفاع هستیم که در یک سطح هستیم و برای این‌که همه در شرایط بازی باشیم به همه ما بازی و استراحت می‌دهد.

اگر ذخیره باشی راه حلش چیست برای فیکس شدن؟

من سعی می‌کنم همیشه فیکس باشم اما اگر ببینم شرایط خوب نیست و نمی‌توانم کمک کنم به تیمی می‌روم که بتوانم مفید باشم. اما در حال حاضر واقعاً شرایط بدی ندارم و فقط دلیل بازی نکردن آن هم فقط در بازی با داماش‌‌ همان چیزی بود که گفتم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)