پرسپولیس در حالی مس رفسنجان را در تهران شکست داد که تیم مهمان پس از پایان بازی اعتراض‌هایی نسبت قضاوت داور مسابقه داشتند.

رضا نورمحمدی در این رابطه می‌گوید: به نظر من کوپال ناظمی و کمک‌هایش قضاوت خوبی داشتند. اگر بخواهیم واقع بینانه صحبت کنیم تیم مس رفسنجان باید در همان نیمه اول ۱۰ نفره می‌شد.

کاپیتان سابق پرسپولیس ادامه می‌دهد: تکل هافبک مس رفسنجان روی شکم کمال کامیابی نیا فرود آمد که خیلی خطرناک بود. من دیدم اغلب کارشناسان گفته اند کارت قرمز داشت. پنالتی هم که آن قدر واضح بود که دیگر نیازی به توضیح نیست و مدافع مس رفسنجان با دست در محوطه جریمه توپ را دفع کرد. البته من دیدم محمد ربیعی سرمربی این تیم به پرسپولیس تبریک گفت و باید در فوتبال ایران چنین فرهنگی حاکم شود. یک تیم می‌برد و یک تیم هم می‌بازد و مهم رفتارهای ما پس از پایان مسابقه است.

از او در خصوص برد اقتصادی پرسپولیس می‌پرسیم که پاسخ می‌دهد: به نظر من، برد در هر مسابقه ای به هر حال برد است و اقتصادی و غیر اقتصادی هم ندارد. شما به این نکته توجه داشته باشید که مس رفسنجان قبل از بازی با پرسپولیس در ۸ هفته گذشته خود شکستی را تجربه نکرده بود و بالاخره پس از ۸ هفته باخت. حالا برخی‌ها اسم آن را برد اقتصادی می‌گذارند در حالی که پیروزی با نتیجه یک برصفر هم ۳ امتیاز دارد و برد با اختلاف ۲ یا ۳ گل هم ۳ امتیاز دارد. البته در گل شماری و تفاضل گل، این مسئله اهمیت پیدا می‌کند اما مس رفسنجان جزو تیم‌های خوب، با امکانات و پرمهره فوتبال ماست و به نظرم پرسپولیس نتیجه خوبی گرفت.

او در ادامه یادآور می‌شود: نکته دیگری که در بازی دو تیم به چشم می‌خورد این بود که پرسپولیس در نیمه اول گل زد و طبیعی هم بود تیم حریف برای جبران جلو بکشد. نیمه دوم شاید پرسپولیس خیلی خوب بازی نکرد اما از نظر من منطقی بود. پرسپولیس باید پس از دو هفته نبردن ۳ امتیاز این بازی را می‌گرفت و مهم ترین هدف همین بود.

رضا نورمحمدی در خصوص افت محسوس پرسپولیس پس از تعطیلی لیگ برتر به دلیل اردوی تیم ملی در اتریش نیز خاطرنشان می‌کند: شکی نیست تعطیلی لیگ به ضرر تیم‌های اوج گرفته ای مثل پرسپولیس بود. پرسپولیس تا هفته ششم عالی بازی کرده و صدرنشین بود اما تعطیلی لیگ، تعداد زیاد ملی پوشان و یکسری مسائل دیگر که تمرکز این تیم را به ویژه پیش از بازی با تراکتور تبریز به هم زد اجازه نداد این روند ادامه پیدا کند. هر چند تیم ملی هم شرایط خود را دارد و همیشه در اولویت است.

او با اشاره به کم گل خوردن پرسپولیس در فصل جاری تصریح می‌کند: فصل گذشته آقا یحیی ( گل محمدی) حرف قشنگی زد و گفت ” تیمی‌قهرمان می‌شود که کمتر گل بخورد” و حالا به نظر می‌رسد او روی این مسئله تمرکز کرده باشد. پرسپولیس با خرید علیرضا بیرانوند و چند بازیکن دیگر در خط دفاع خودش را تقویت کرد و حالا می‌بینیم کمترین گل‌ها را خورده است. گرچه هواداران انتظار دارند پرسپولیس در گلزنی هم موفق تر باشد و من فکر می‌کنم این اتفاق به زودی می‌افتد. این تیم مهره‌های خوبی دارد و کادرفنی اش هم دنبال بازی تهاجمی‌و فوتبال مالکانه است.

پرسپولیس هفته آینده باید در انزلی برابر ملوان بازی کند. کاپیتان سابق پرسپولیس در رابطه با این دیدار می‌گوید: بازی در شهر انزلی همیشه سخت و دشوار بوده است. شاید در نگاه اول خیلی‌ها به اشتباه تصور کنند ملوان انزلی یک تیم پایین جدولی است اما این نگاه اشتباه است. اگر پرسپولیس ملوان را دست کم بگیرد دچار مشکل و دردسرمی‌شود. ملوان در انزلی تیم خطرناکی است و باید بچه‌ها با تمرکز کامل در این دیدار به میدان بروند. انشالله بتوانند در این بازی هم نتیجه گرفته و با دست پُر به تهران باز گردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)