پرسپولیس نیوز : پرسپولیس در ترکیه اردو زده و به سختی می توان با بازیکنان این تیم در تماس بود.

آنها تحت تاثیر تمرینات سخت و فشرده ای که در فضای آرام کمپ گرین پارک برگزار می شود، دور از حاشیه های رایج در فوتبال کشور سعی دارند بدن های خود را آماده حضور در بازی های لیگ کنند. دیروز توانستیم با رضا نوروزی مهاجم سابق نفت و یار تازه وارد پرسپولیس همکلام شویم و از او خیلی کوتاه در مورد شرایط اردو و میزان آمادگی تیم سوال کنیم. ببینید اردو از دید شماره 10 پرسپولیس چگونه برگزار می شود.

 

* اردو خوش می گذرد؟!

خیلی! همین الان هم داریم می رویم سر تمرین. البته خدایی در این فشار سخت باید هم خوش بگذرد! یک لحظه آرام نیستیم و تمرینات سخت و فشرده ای را داریم پشت سر می گذاریم. کادرفنی همه تلاشش را به کار گرفته تا بدن هایمان را حسابی آماده بازی ها کند.

 

* حالا از این تمرینات سخت راضی هستی یا نه؟!

خدا را شکر تمریناتهرچند که سخت است اما به خوبی دارد بدن هایمان را آماده می کند. خدایی بچه ها هم با پشتکار مثال زدنی مشغول تمرین هستند. البته دیگر کم کم باید وارد فضای انجام کارهای تاکتیکی شویم. نیاز به انجام بازی های تدارکاتی بیشتر داریم تا به مرز هماهنگی و آمادگی برسیم.

 

* همه تیم های ایرانی راهی ترکیه شدند و آنجا اردو می زنند. بهتر نیست این اردوها در ایران خودمان برگزار شود؟

اتفاقا کار شدنی است اما آیا در ایران چنین کمپ هایی با چنین امکانات  پیشرفته وجود دارد؟ خدایی وجود چنین کمپ هایی با زمین های متعدد و امکانات ورزشی نیاز فوتبال ماست و اگر در ایران چنین شرایطی فراهم باشد چرا تیم های ما در خود ایران اردو نزنند؟!

 

* پس همه چیز آنجا خوب است؟

بله به خصوص غذایش که خیلی عالی است.  امکانات خوبی در این کمپ هست و تیم دارد از این امکانات به خوبی استفاده می کند.

 

* پس به آماده شدن کامل تیم بعد از این اردو امیدوار باشیم.

به نظرم شرایط تیم بعد از این اردو کاملا تغییر خواهد کرد و آن را کاملا احساس می کند. البته همان طور که گفتم ما به انجام بازی های دوستانه زیادی نیاز داریم. بعد از این اردو باید دائم مسابقه بدهیم تا تیم در شرایط آمادگی آرمانی قرار بگیرد.

 

* خودت دیرتر از بقیه شروع کردی. وضعیت خودت حالا چطور است؟

با این تمریناتی که انجام دادم فکر می کنم میزان آمادگی ام با بقیه یکسان باشد. به بقیه رسیده ام و از اینجا به بعد به شکلی هماهنگ تمرین می کنیم و انشاالله با هم به مرز آمادگی خواهیم رسید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)