مهاجم سابق پرسپولیس درباره عملکرد این تیم مقابل پیکان صحبت کرد.

رضا نوروزی، بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با برنا با اشاره به دیدار پرسپولیس و پیکان در خصوص این بازی اظهار داشت: به نظرم پرسپولیس در این دیدار با مشکل بزرگی دست و پنجه نرم می کرد که همین موضوع باعث شد تا در ضربات نهایی موفق عمل نکند.

وی تاکید کرد: پرسپولیس در ایجاد موقعیت روی دروازه حریف با مشکل روبرو بود که اصلی ترین مشکل در این زمینه غیبت و خلا مهاجم گلزن بود. درست است امید عالیشاه و مهدی ترابی در نقش مهاجم در ترکیب اولیه تیم حضور داشتند اما آنچه که مشخص بود این موضوع بود که این نفرات هنوز نتوانسته اند نقشی را که مهاجمانی مانند لوکادیا و شیخ دیاباته برای پرسپولیس در بازی های قبل ایفا می کردند را اجرا کنند.

مهاجم اسبق پرسپولیس در مورد حضور مهدی عبدی به عنوان یار تعویضی در ترکیب تیم گل‌محمدی در نیمه دوم تصریح کرد: با وجود این که این مهاجم فرصت حضور در زمین را به دست آورد اما به نظر من در شرایط فعلی باید به عبدی فرصت بیشتری داده شود. او نشان داده که می تواند به پرسپولیس کمک کند. به نظرم پس از یک دوره افت نسبی، حالا این مهاجم شرایط خوبی را برای بازگشت به دوران اوج دارد. عبدی باید قدر موقعیت و فرصتی را که به او داده می شود، بداند و تلاش بیشتری را برای پرکردن خلا مهاجم در خط حمله پرسپولیس داشته باشد.

نوروزی درباره شرایط خاص این روزهای پرسپولیس گفت: حالا که این اتفاق برای لوکادیا رخ داده و شیخ دیاباته هم شرایط نامشخصی دارد باید خلا مهاجم هرچه زودتر برطرف شود. این کمبود خطرناکی برای تیم گل محمدی محسوب می شود و باید سریع تر فکری به حال این مشکل کرد. در دربی هم پرسپولیس با مشکل مشابهی روبرو بود که گولسیانی به عنوان یک مدافع گلزنی کرد تا این ضعف حداقل در دربی کمتر احساس شود.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد عملکرد تیم پیکان در این دیدار خاطرنشان کرد: پیکان در این بازی حریف دست و پا بسته ای برای پرسپولیس نبود. این تیم در نیمه اول به طور کامل به فکر حفظ دروازه اش بود و راه های نفوذ را کاملا بسته بود. پیکان در نیمه دوم ضمن بازی بسته، روی ضدحملات نیم نگاهی به دروازه پرسپولیس داشت و در یکی دو صحنه خطرناک بود که ساختار دفاعی خوب سرخ ها و حضور دروازه بانی مانند علیرضا بیرانوند باعث شد دروازه این تیم باز نشود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)