عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس توضیحاتی را در خصوص مسائل مختلف این باشگاه ارائه کرد.

علی رغبتی در مورد نقل و انتقالات پرسپولیس اظهار داشت: لیستی را سرمربی تیم داده، یک ماه روی آن بررسی‌های لازم را انجام دادیم. طبق آن لیست عمل می‌کنیم و حدود ۷۵درصد راه را هم رفته‌ایم.

وی در مورد اینکه چند بازیکن دیگر از این لیست باقی مانده، گفت: بستگی به نیاز تیم دارد. احتمالا تا قبل از بازی‌های آسیایی یک یا دو بازیکن دیگر اضافه می‌شود.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه اگر پنجره نقل و انتقالاتی بسته شود مشکلی به وجود نمی‌آید، عنوان کرد: نباید پنجره بسته شود. این موضوع را هم به صورت موازی دنبال می کنیم. پرسپولیس نباید با محرومیتی مواجه شود و امیدواریم این اتفاق بیفتد. فرصت محدود است و این را از قبل می دانستیم. امروز مقدومات یک پرداخت دیگر فراهم شد و احتمالا شنبه به حساب برانکو پول می‌ریزیم.

رغبتی در خصوص اینکه آیا با برانکو به صورت کامل تسویه می‌شود، گفت: نه، در این مرحله هم به طور کامل تسویه نمی‌شود اما باز هم وقت داریم.

وی در مورد اینکه ساختمان‌ باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس متعلق به فدراسیون است و این املاک به خاطر مشکلات حقوقی فدراسیون در حال توقیف شدن هستند، اظهار داشت: دو دانگ این ساختمان مربوط به پرسپولیس و ۴دانگ آن متلق به فدراسیون فوتبال است. قرار بود هبه شود که ظاهرا مقررات اجازه نداده است. خود باشگاه پرسپولیس املاکی را دارد که تقریبا کار انتقال آن‌ها انجام شده است. البته برای پرسپولیس بوده و در حال رفع توقیف است. اگر این اتفاق بیفتد به یکی از آن ساختمان‌ها نقل مکان می‌کنیم.

رغبتی در مورد اینکه آیا امکان دارد ساختمان فعلی باشگاه توقیف شود، گفت: ما اینجا سهم داریم و به کسی بدهکار نیستیم که توقیف شود.

وی در مورد موضوع توقیف ساختمان مُشایی گفت: باید این مساله را از واحد حقوقی بپرسید.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه کارشناس هم روی این ساختمان‌ها قیمت گذاری کرده، اظهار داشت: این را باید از فدراسیون بپرسید. امیدوارم چنین مشکلی پیش نیاید.

رغبتی در مورد اینکه بشار رسن خواهان ۱۰درصد افزایش قرارداد شده است، گفت: ما با بشار به توافق رسیدیم. در حال تسویه هستیم. مساله تامین ارز او حل شد و به زودی قراردادش اضافه می‌شود.

وی در مورد وضعیت علی علیپور تصریح کرد: با او گفت و گوی مقدماتی خیلی خوبی داشتیم. دور از انتظار بود. خیلی به او نزدیک هستیم. اجازه خواست تا فردا روی پیشنهاد باشگاه فکر کند و جواب بدهد.

رغبتی در مورد جلسه امروز هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: جلسه امروز بیشتر معارفه بود و یک گزارش به اعضای جدید، خوش آمد گویی و تعیین یک سری خطوط کاری. از هفته بعد کارمان را به طور رسمی شروع می‌کنیم.

وی در مورد اینکه قرار بود تکلیف برخی معاونت‌های باشگاه هم مشخص شود، عنوان کرد: این کارهایی را که می‌گویید کارهای یکسال باشگاه است و همه را یک روزه انجام نمی‌دهند. اولویت ما نقل و انتقالات و تکمیل تیم است.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه مهدی ترابی قراراست به زودی در قطر تست کرونا بدهد، گفت: من در جریان کار او نیستم. تماسی هم با او نداشتم و چون سرم شلوغ بوده نمی‌دانم باشگاه هم با او تماس داشته یا نه.

وی در مورد اینکه آیا رادوشوویچ در پرسپولیس می‌ماند عنوان کرد: همه بازیکنانی که قرارداد دارند می‌مانند.

رغبتی در مورد صحبت‌های مطرح شده پیرامون رشیدمظاهری اظهار داشت: او بازیکن تراکتور است و تا وضعیتش معلوم نشود پرسپولیس هیچ تصمیمی نمی‌تواند بگیرد. در مورد بازیکنان دیگران نمی‌توانیم حرف بزنیم. او بازیکن شایسته و بزرگی است اما پرسپولیس در مورد بازیکنان سایر باشگاه‌ها هیچ اقدامی ندارد و اگر بخواهد به طور رسمی درخواستش را صادر می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)