مربی تیم فوتبال پرسپولیس برای ورود به جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی با رفتار عجیبی مواجه شد.

ساکت الهامی پیش از شروع دیدار پرسپولیس و هوادار برای خوش و بش کردن با یحیی گل‌محمدی چند قدم به سمت او دوید و پس از آن سرمربی پرسپولیس را در آغوش کشید.

* بازیکنان تیم هوادار برای احترام به عزت الله پورقاز، کاپیتان خود که به تازگی داغدار فرزند خود شده با پوشیدن پیراهن شماره ۵ متعلق به این بازیکن عکس یادگاری گرفتند.

* مسعود شجاعی، مرتضی منصوری و فریبرز گرامی، ۳ بازیکن هوادار بودند گه پیش از شروع مسابقه با گل محمدی و دستیارانش خوش و بش کردند.

*پیش از شروع مسابقه برای احترام به کشته شدگان زلزله‌های خوی، ترکیه و سوریه یک دقیقه سکوت برقرار شد.

*محمد محمدی، معاون باشگاه پرسپولیس در جایگاه ویژه حضور داشت‌.

* معطل نگه داشته شدن برخی سکونشین‌های تیم پرسپولیس برای ورود به جایگاه ویژه و ناهماهنگی بین عوامل انتظامی و حراست این بخش سبب شد، سید جلال حسینی، مربی سرخ پوشان تصمیم بگیرد برای تماشای بازی در محل دیگری مستقر شود. دلخوری حسینی به حدی بود که با وجود تماس یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس برای اعلام رفع مشکل حاضر نشد به این محل بازگردد.

*ظاهرا اعضای تیم پرسپولیس باید روی سکوهای پشت نیمکت این تیم مستقر می‌شدند اما با توجه به در دست تعمیر بودن آن بخش، به آن‌ها اعلام شد باید به جایگاه ویژه رفته و بین هواداران بنشینند‌. با این وجود ناهماهنگی های ایجاد شده برای ورود این نفرات سبب قهر حسینی شد.

* اعضای تیم هوادار قبل از شروع بازی حلقه اتحاد تشکیل دادند. همچنین بازیکنان پرسپولیس نیز سمت هواداران رفته و برای آن‌ها دست تکان دادند.

* ایراد گرفتن داور به وضعیت پوشش علیرضا بیرانوند سبب شد او مجبور شود به رختکن برود و همین امر حدود ۶ دقیقه شروع بازی را به تاخیر انداخت.

* داور در دقیقه ۷ از یحیی گل‌محمدی خواست به دلیل شباهت رنگ کاپشن خود با پیراهن هوادار آن را از تن خارج کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)