پرسپولیس نیوز : کمیته انضباطی اعلام کرده است که محسن بنگر باید در برابر فحاشی طرفداران سپاهان خویشتنداری می کرد و احتمال محرومیت بازیکن پرسپولیس وجود دارد.

حسین عبدالهی عضو کمیته انضباطی امروز گفته:«متاسفانه شعار تماشاگران علیه یک بازیکن خاص در همه استادیوم‌های ما رواج دارد، اما بازیکنان باید خویشتن دار باشند و واکنشی نسبت به این مسایل نشان ندهند. به هر حال آن‌ها باید تحمل کنند.»

وی ادامه داده:«وی افزود: شاید درباره شکایت سپاهانی از بنگر شاید نیازی به تشکیل جلسه نیز نباشد؛ زیرا همه چیز دیده می‌شود. درباره رای این مدافع نیز باید به سابقه او نگاه کنیم و سپس تصمیم بگیریم. رای صادره درباره تخلف بنگر شاید محرومیت باشد و شاید هم به جریمه نقدی بسنده کنیم.»

 

عبدالهی درحالی برای محسن بنگر در برابر فحاشی های صورت گرفته خویشتنداری تجویز می کند که در احکام صادر شده این کمیته علیه تیم پرسپولیس پس از مسابقه فصل قبل برابر داماش تضادی آشکار دیده می شود.

در آن مسابقه محمود رفیعی در پی اشتباهات متعدد داوری و فحاشی تماشاگران توپ را زیر بغلش زده و بازی را نیمه تمام رها کرد و در ادامه کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس را به دلیل شعارهای تماشاگران محکوم به کسر 2 امتیاز و شکست سه بر صفر کرد.

 

کمیته انضباطی که رفتار تماشاگران پرسپولیس را با شدیدترین حکم یک دهه اخیر جریمه می کند چرا این عکس العمل قاطع را در برابر رفتارهای زشت تماشاگران سایر تیم ها ندارد؟ چرا برخوردی با شعارهای تماشاگران سپاهان علیه سیدجلال حسینی و محسن بنگر در بازی رفت دو تیم در اصفهان نشد؟

این به آن معنا نیست که فحاشی به بازیکنان آزاد است و خون داوران از سایر اعضای فوتبال رنگین تر است؟ حسین عبدالهی که بنگر را دعوت به خویشتنداری می کند تا به حال 180 دقیقه در برابر هزاران تماشاگر و خبرنگار و میلیون ها بیننده تلویزیونی توهین ناموسی شنیده است؟ چه برخوردی با بی ادبی های حاکم بر ورزشگاه نسبت به بازیکنان شده است که از آنان انتظار صعه صدر داریم؟ بازیکن وقتی می بیند هر بار در شهرستان ها به میدان می رود و خانواده بی گناهش مورد اهانت قرار می گیرند و هیچ برخوردی صورت می گیرد ، چگونه می تواند بار دیگر با آرامش فکری وارد زمین شود و بی توجه به توهین صورت گرفته سر به زیر بیندازد و از زمین خارج شود؟

هیچ کس تایید کننده بی اخلاقی و رفتارهای نامناسب نیست اما کمیته انضباطی اگر واقعا به دنبال اصلاح امور و ریشه کنی بی اخلاقی در فوتبال است بهتر است عدالت را سرلوحه کار قرار داده و به جای برخورد با معلول، سراغ علت ها برود.

 

* حسن مهدوی

گزارش اختصاصی خبرگزای پرسپولیس/

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)