پرسپولیس نیوز: رئیس سابق دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: داور بازی نفت آبادان و پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و اشتباه تاثیرگذاری مرتکب نشد.

داود رفعتی در مورد عمکلرد وحید کاظمی در بازی نفت آبادان و پرسپولیس اظهار داشت:در نیمه اول داور عملکرد قابل قبولی داشت، دفع توپ و برخورد شجاع خلیل زاده با مهاجم نفت آبادان خطا نبود و تصمیم داور مبنی بر ادامه بازی صحیح بود. خطایی که منجر به گل تیم پرسپولیس شد کاملا صحیح بود. اخطار به شجاع خلیل زاده کاملا منطبق بر قانون بود و علت اعتراض مدافع پرسپولیس را نمی‌دانم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم داور با دوندگی بیشتر و نزدیک شدن به صحنه ها مسابقه را به درستی مدیریت کرد و در نیمه دوم اتفاق خاصی در محوطه جریمه پرسپولیس صورت نگرفت و اعتراض بازیکن نفت آبادان بی دلیل بود. اعتراض یحیی گل محمدی به توپی که از طرف کمک داور اول اوت اعلام شد صحیح بود ولی آقای گل محمدی باید صبر و تحمل بیشتری داشته باشند یک اشتباه در پرتاب اوت ارزش اعتراض کردن ندارد. در مابقی دقایق تصمیم های داور صحیح بود.

رئیس سابق دپارتمان داوری با اشاره به نظر برخی کارشناسان مبنی بر اینکه گل پرسپولیس با یک خطای اشتباه به ثمر رسید اظهار داشت: داور در نتیجه مسابقه تاثیری نداشت. در آن صحنه خطای پرسپولیس بازیکن نفت با پای چپ، پای علیپور را زد و اعلام خطا کاملا درست بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)