هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل اخراج در بازی با نساجی عذرخواهی کرد.

سروش رفیعی درمورد دلیل اخراج خود در بازی پرسپولیس مقابل نساجی، اظهار داشت: داور با نشان دادن 2 کارت زرد، کارت قرمز می‌دهد و از بازی اخراج می‌شوید! البته شوخی کردم و عذرخواهی می‌کنم اما به این شکل سوال نمی‌کنند.

وی افزود: در ابتدا به تیم خوب و دوست‌داشتنی نساجی خسته نباشید می‌گویم که کادرفنی عالی و هواداران بی‌نظیری دارد. از صمیم قلب امیدوارم شرایط‌شان در دیدارهای باقی‌مانده لیگ به شکلی باشد که در لیگ برتر بمانند. بازی خیلی خوبی بود و کار را خیلی خوب شروع کردیم. در نیمه اول عملکرد مناسبی داشتیم و با آنالیز خود، توپ‌های خوبی از پرس نساجی درآوردیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم. می‌توانستیم به گل دوم یا سوم هم برسیم که متاسفانه نشد.

هافبک پرسپولیس تاکید کرد: در نیمه دوم روی صحنه‌هایی که برای من کمتر پیش آمده، اشتباه و بی‌تجربگی کردم. هرچند سعی داشتم خودم را نگه دارم اما به نظر موعود بنیادی‌فر احترام می‌گذارم. از تمام رفقا و اعضای کادرفنی پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم. می‌دانم در آن دقایق چه مقدار تحت فشار رفتند. حدود 50 دقیقه 10 نفره بازی کردیم. این بازی بزرگی تیم ما را نشان داد که در چنین شرایطی روحیه برد داریم و می‌توانیم گل بزنیم.

رفیعی خاطرنشان کرد: از همه هواداران نیز یک عذرخواهی صمیمانه و مخصوص دارم. می‌دانم پای تلویزیون چه استرسی کشیدند. فکر می‌کنم در این مرحله مهم‌ترین بحث کسب 3 امتیاز بود و امیدوارم در دیدارهای باقی‌مانده عملکرد من به شکلی باشد که بتوانم این اشتباه را از ذهن‌شان پاک کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)