پرسپولیس نیوز : بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت:گفته بودم که اولویت برای من این بود که لژیونر شوم اما با موقعیتی خوب باید این اتفاق می افتاد.

سروش رفیعی بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری که در این باشگاه برگزار شد در خصوص حضورش در تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ذهنیتی داشتم و گفته بودم که اولویت برای من این بود که لژیونر شوم اما با موقعیتی خوب باید این اتفاق می افتاد. بعد از کلی وقتی که برای مشورت سپری کردن در این برهه زمانی به آن چیزی که برای خارج از کشور رفتن بود نرسیدم.

وی ادامه داد: با همه تفاسیر تصمیم گرفتم که به پرسپولیس بیایم و از آنجایی که بازیکن آزاد بودم صحبت‌هایی را انجام دادم. باید بگویم که از بچگی دوست داشتم که بتوانم در پرسپولیس بازی کنم. من از ابتدا هم پرسپولیسی بودم قلبا هم دوست داشتم در این تیم بازی کنم و با قلبم به پرسپولیس آمدم هر چند که در فوتبال حرفه‌ای گاهی نمی‌شود از قلب پیروی کرد. با این همه با حمایت‌های برانکو و طاهری به پرسپولیس آمدم و امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که در یک فضای خوب در خدمت پرسپولیس باشم. خوشحالم که این تصمیم را گرفتم و امیدوارم کنار مجموعه بزرگ پرسپولیس بتوانم موفقیت‌هایی کسب کنم.

بازیکن جدید پرسپولیس در مورد مدت قراردادش با این باشگاه تصریح کرد: همانطور که گفتم من با دل و قلبم به پرسپولیس آمدم و تا زمانی که بتوانم به تیم کمک کنم در پرسپولیس خواهم ماند. مدت قرارداد برای من مهم نیست چون با دلم به پرسپولیس آمدم و امیدوارم که با حمایت و پشتیبانی باشگاه پرسپولیس و هوادارانش به آن چیزی که در ذهنم است که همان لژیونر شدن است برسم.

رفیعی در مورد شماره 7 پرسپولیس که به تن خواهد کرد، اظهار داشت: می‌دانستم که این شماره برای آقای پروین است و او هم بزرگ پرسپولیس است. به همین دلیل از طاهری خواستم که بتوانم این شماره را بپوشم. امیدوارم که لایق پیراهن پرسپولیس و شماره 7 این باشگاه باشم. می‌دانم که این شماره متعلق به سلطان علی پروین بزرگ فوتبال ایران است و امیدوارم با این پیراهن به موفقیت‌هایی برسم.

وی درباره اینکه فکر نمی‌کنید شماره 7 پرسپولیس برایت مشکل‌ساز شود، تصریح کرد: شماره 7 شماره مورد علاقه من است و قبلا هم در برخی تیم‌ها این شماره را پوشیده بودم. به شخصه حس خوبی به شماره 7 دارم و از آن انرژی مثبت می‌گیرم. فکر می‌کنم همین ذهنیت خوب به من کمک می‌کند که بتوانم به پرسپولیس کمک کنم.

رفیعی در ادامه تأکید کرد: از شما و هواداران پرسپولیس ممنون هستم و مطمئن باشید یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت یک بازیکن حمایت هوادار است. من همه جا این حمایت هواداران پرسپولیس را دیده‌ام و شاید در این چند وقت به خاطر موقعیتی که داشتم نمی‌توانستم در این تیم بازی کنم.

وی افزود: من با قلبم به پرسپولیس آمدم و امیدوار هستم با تمام توان و فنی که دارم در اختیار کادر فنی باشم و آن چیزی را که سرمربی می‌خواهد برای پرسپولیس اجرا کنم.

خبرنگاری از حضور رفیعی به عنوان یک ملی‌پوش در پرسپولیس سوال کرد که وی گفت: پرسپولیس تیمی است که همیشه باید بازیکنان خوبی داشته باشد و این سعادت نصیب من شده که یکی از ملی‌پوشان پرسپولیس باشم و ان‌شاءالله بتوانم از پس مسئولیت سنگینی که به من محول شده به خوبی بربیایم. به مرحله بعد هم صعود به جام جهانی است که یک کار بزرگ محسوب می‌شود و امیدوارم بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)