بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما به عنوان بازیکنان پرسپولیس چون همه خودمان را وقف این تیم کرده‌ایم، انتظار داریم تا از ما هم درباره انتخاب سرمربی نظر خواسته شود.

سروش رفیعی در آستانه شهرآورد پایتخت در مراسم رونمایی از اپلیکیشن استعدادیابی پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت این تیم گفت: شرایط خوب است. بازی‌های خوبی را پشت سر گذاشتیم و آماده ارائه یک بازی خوب برابر استقلال هستیم. امیدوارم شاهد بازی جوانمردانه و تماشاگرپسندی باشیم.

وی درباره روند انتخاب داور شهرآورد ۱۰۳ نیز بیان کرد: امیدوارم هر کسی که انتخاب می‌شود، قضاوت خوبی داشته باشد و همه به او و این تصمیم احترام بگذاریم.

بازیکن پرسپولیس درباره استفاده از فناوری کمک داور ویدئویی(VAR) در این بازی گفت: نمی‌دانم چرا این اتفاقات تنها در این بازی رقم می‌خورد و در دربی استفاده می‌شود. همه تیم‌ها به امتیازات خود نیاز دارند تا نتیجه بگیرند. اشتباهات همیشه هست اگر نبود VAR وجود نداشت پس همه باید برابر باشند در تمام بازی‌ها از این فناوری استفاده شود.

وی در خصوص جدایی یحیی گل محمدی و حضور اوسمار ویرا در پرسپولیس نیز گفت: اول باید از یحیی گل‌محمدی تشکر کنم و به نیکی از او یاد کنیم. هیچکس نمی‌تواند منکر توانایی‌های او شود و نباید عملکرد او را نادیده گرفت. هر تصمیمی طبیعتا موافق و مخالف خود را دارد و گذر زمان همه چیز را نشان می‌دهد.

رفیعی در خصوص شایعات درباره دخالت او و برخی از بازیکنان پرسپولیس در انتخاب اوسمار بیان کرد: انتظارم از هواداران این بود که به خوبی فضای حاکم بر فضای مجازی را بشناسند و بدانند این فضا چگونه است و به شایعات توجه نکنند. ما بازیکنان انتظار داریم چون خود را وقف پرسپولیس می‌کنیم، از ما نیز نظر خواسته شود و در آخر باشگاه تصمیم گیرنده است و فکر می‌کنم باشگاه نشان داد تصمیم درستی گرفته است.

هافبک پرسپولیس در مورد دربی نیز عنوان کرد: این بازی همیشه حساسیت خودش را دارد و همین موضوع این بازی را جذاب کرده است. این بازی همیشه شرایط خاص خودش را دارد و اصلا به جایگاه و وضعیت تیم‌ها ارتباطی ندارد. ما هم برای این بازی آماده هستیم و امیدوارم همه از این بازی لذت ببرند.

رفیعی در واکنش به اینکه گفته بود فوتبال «برای فقراست!» نیز گفت: چون برای خود من اینگونه بوده است. کم پیش می‌آید کسی از طبقه بالا بیاید و سختی بکشد و بازیکن تاپ شود. معمولا افراد قشر پایین جامعه این سختی‌ها را به جان می‌خرند و موفق می‌شوند.

دیدار سنتی استقلال و پرسپولیس تا این لحظه و طبق برنامه از پیش تعیین شده روز چهارشنبه ۲۳ اسفندماه و از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی تهران آغاز خواهد شد. استقلال از ۱۹ بازی خود با ۴۲ امتیاز در صدر است و پرسپولیس نیز با ۳۹ امتیاز در رده دوم جای دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)