هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علی‌رغم فرصت‌های بهتری که نسبت به استقلال داشتیم، اما در نهایت فکر می‌کنم تساوی بدون گل، نتیجه دلخواه استقلال بود.

سروش رفیعی در پایان دربی 103 در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این بازی به من که نچسبید. علی‌رغم اینکه فکر می‌کنم فرصت‌های بهتری نسبت به استقلال داشتیم، اما در نهایت فکر می‌کنم این نتیجه دلخواه استقلال بود. به بازیکنان و کادر فنی حریف خدا قوت می‌گویم و امیدوارم در ادامه لیگ این اختلاف را جبران کنیم و به صدر جدول برویم.

وی افزود: فکر می‌کنم شکلی که نکونام برای بازی انتخاب کرده بود، فشردگی زیاد در دفاع و زمین خودشان بود که خیلی هم خوب این کار را انجام دادند. ما هم سعی کردیم با توجه به داشتن بازیکنان خلاق، موقعیت ایجاد کنیم و چند موقعیت هم داشتیم، اما در نهایت بازی مساوی شد. تشکر می‌کنم از هواداران که آمدند و بازی را گرم کردند و ای کاش بازی گل داشت که هیجان آن بیشتر می‌شد.

رفیعی درباره استفاده از VAR گفت: اگر صحنه حساسی بود می‌توانست کمک کند، اما در نهایت وجود VAR برای فوتبال در همه دیدارها و همه استادیوم‌ها لازم است و امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق بیفتد.

رفیعی در مورد ترس از شکست در دربی 103 تصریح کرد: تلاش تیم ما بر موقعیت‌سازی و برد بود. در واقع برنامه ما برای پیروزی بود، اما استقلال خیلی خوب کار دفاعی را انجام می‌داد. در این شرایط دلیلی ندارد که خیلی راحت و بی‌محابا برویم و توپ‌ها را از دست بدهیم. تیم ما بر پایه مالکیت توپ بود تا در آن شرایط موقعیت ایجاد کند که البته تبدیل به گل نشدند. ما هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم موقعیت‌هایی داشتیم.

وی در پایان راجع به پرتاب سنگ و بطری از سوی تماشاگران گفت: دربی است دیگر و این اتفاق همیشه هست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)