بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم ما شخصیت بزرگی دارد که در لحظه پایانی توانستیم گل برتری را بزنیم.

سروش رفیعی بعد از برد پرسپولیس مقابل تراکتور درباره این دیدار اظهار داشت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم. بسیار برد مهمی به دست آوردیم. تراکتور بازیکنان خوبی دارد و تیم با کیفیتی است. مربی با کلاسی دارد هر چند که یک مقدار صحبت های قبل از بازی باعث شد ذهن ما این شد که چرا این حرف ها را زد. ای کاش امروز هواداران هم بودند که بازی جذاب تر می شد و این کامبک ها هم بازی را جذاب تر کرد.

وی درباره اینکه امسال پرسپولیس امسال می تواند قهرمان شود ادامه داد: به هر حال باید هر بازی به بازی تمرکز خوبی داشته باشیم تا بتوانیم بردها را یک به یک به دست بیاوریم. فعلا شرایط خوبی برای ما رقم خورده و امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

بازیکن شماره 7 پرسپولیس در مورد گل سوم این تیم در آخرین لحظات بازی تصریح کرد: خیلی اتفاق مثبتی است که وقتی 2 بر صفر در خانه حریف جلو هستید و 2 گل می‌خورید اما شخصیت تیم ما بالا و بزرگ است و روحیه قهرمانی ما را نشان داد که در آن لحظه دوباره گل زدیم. این یک امتیاز خوب برای ماست.

رفیعی در خصوص حضور هواداران پرسپولیس در بازی با سپاهان و اینکه انتظار دارند سکوهای بیشتری پر شود تصریح کرد: همه بازیکنان ما را هواداران دوست دارند. در بازی با سپاهان در اصفهان تقریبا استادیوم پر بود. به هر حال 70 درصد ظرفیت ورزشگاه پر بود و همه لذت بردند. چه اشکالی دارد هواداران بیشتری بیایند؟ این فوتبال برای مردم است و بدون مردم لذتی ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)