مرجع خبری پرسپولیس : داور بازی جنجالی پرسپولیس و داماش گفت: همچنان اعتقاد دارد در این مسابقه قضاوت خوبی داشتم.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ محمود رفیعی که در آخرین سال قضاوت با تصمیم نیمه تمام گذاشتن بازی پرسپولیس و داماش به شهرت رسید و تیتر یک رسانه ها شد، شب گذشته روی خط تلفنی برنامه 90 آمد.

 

 

رفیعی در ابتدای صحبت هایش با انتقاد از فردوسی پور و صدا و سیما گفت: 20 دقیقه در بازی دیروز به من فحاشی شد و صدا و سیما تمام کمال آن را پخش کرد، من یک معلم هستم و زمانی که امروز به مدرسه رفتم اولیای دانش آموزان از این مسئله گلایه داشتند. شما یک آدم بزرگ هستید آقای فردوسی پور، با یک جمله شما همسر مرحوم سیروس قایقران رسمی شد، من توقع چنین برخوردی را از شما نداشتم!

 

 

وی افزود: زمانی که مربی نساجی را به دلیل توهین اخراج کردم 2 جلسه محروم شد اما چطور بازیکنی که به من فحش ناموسی می دهد یک جلسه محروم می شود؟

 

رفیعی ضمن تشکر از علی کریمی ادامه داد: در بازی پرسپولیس و داماش 20 دقیقه علیه من شعار دارد، از علی کریمی تشکر می کنم چون به خاطر عذرخواهی ایشان به بازی برگشتم و زمانی که برای بار دوم جریان بازی را قطع کردم ایشان گفت شما هر تصمیمی بگیرید ما می پذیریم فقط اطمینان بدهید از بیرون زمین به شما خط نمی دهند.

 

رفیعی با اشاره به اینکه در بازی پرسپولیس و داماش قضاوت خوبی داشتم، گفت: هنوز هم اعتقاد دارم در این مسابقه قضاوت بدی نداشتم. بعد از بازی آقای عسگری گفت به خاطر گل آفساید داماش و اخراج اشتباه نصرتی ، روز خوبی را از شما ندیدم، من هم گفتم هرچه را که دیدم صادقانه قضاوت کردم!

 

رفیعی ادامه داد: پس از بازی پرسپولیس و داماش از جامعه داوری فوتبال ایران خداحافظی کردم و دیگر سوت نخواهم زد.

 

داور بازی پرسپولیس و داماش ادامه داد: محرومیت 4 جلسه ای من فنی نبود، به خاطر مصاحبه ای که بعد از بازی انجام دادم محروم شدم!

 

حسین عسگری نیز پس از این اظهار نظر گفت رفیعی به خاطر اشتباهات تاثیرگذار داوری محروم شده است.

 

رفیعی همچنین در پایان اشتباه در صحنه اخراج محمد نصرتی را نپذیرفت، و گفت: زنیدپور در این صحنه علی عسگری را زد و سرنگون کرد اما چون او را نمی دید ، اعلام خطا نکردم!

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)