هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متأسفانه تا اینجای کار پرداختی باشگاه با بازیکنان خوب نبوده است.

سروش رفیعی پس از برتری 4 بر 2 پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: ابتدا دوست دارم عرض تسلیت به خانواده‌های شریف سیستان و بلوچستان به خاطر اتفاق اخیر داشته باشم. امیدوارم خدا به خانواده‌هایی که عزیزان‌شان را از دست داده‌اند، صبر بدهد. امیدوارم مسئولان هر چه سریع‌تر و بهتر به هموطنان در سیستان و بلوچستان رسیدگی کنند. به تیم خوب، بزرگ و با شخصیت خدا قوت می‌گویم، همینطور دوست خوبم احمد آل‌نعمه و امیدوارم در ادامه مسیر موفق باشند. به هواداران آقا و خانم که در شرایط سخت کنار تیم بودند، تبریک می‌گویم.

وی افزود: اتفاق خوبی بود که دوباره در بازی عقب افتادیم و توانستیم تمرکزمان را حفظ کنیم. شانس زیادی برای زدن تعداد گل‌های بیشتری داشتیم ولی مهم برد است که بدست آوردیم.

هافبک پرسپولیس در رابطه با بازی با استقلال در هفته آینده تصریح کرد: برد همیشه شیرین است و چه قبل از دربی باشد و چه بعد از آن. هدف ما کسب پیروزی است و برنامه ما بازی به بازی جلو رفتن است.

رفیعی در خصوص وضعیت پرداختی‌ها به بازیکنان خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانید تیم خوبی داشته باشید، بازیکنان باید خوب تمرین کنند و در زمین عملکرد مثبتی داشته باشند. آمادگی ذهنی و بدنی خیلی مهم است. می‌توانیم خوب تمرین کنیم و آماده مسابقه شویم ولی برای اینکه ذهن‌تان را آماده کنید، باید آرامش داشته باشید. همه در زندگی درگیر مسائلی در زندگی و خانواده‌های‌مان هستیم. بحث مالی بحث مهمی در هر کار است. با توجه به نتایجی که گرفتیم و گذشت این زمان از فصل، متأسفانه شرایط پرداختی خوب نبوده است.

وی در پایان گفت: می‌دانم باشگاه و هیئت مدیره تلاشش را کرده ولی این تلاش‌ها می‌تواند بهتر از این باشد. از رضا درویش می‌خواهم تلاش‌ها را بیشتر کند. فراموش نکنیم یکی از آسیب‌های زیادی که در پرداختی‌ها خوردیم به خاطر طلب‌های سال گذشته بود، به خاطر همین دقت نمی‌کنیم فلان مربی و بازیکن را بیاوریم و قراردادهای دلاری ببندیم و فکر نکنیم در سال‌های آینده چه اتفاق‌هایی می‌افتد و چه ضربه‌هایی می‌خوریم. بحث مالی مهم است و نیاز داریم شرایط‌مان خوب شود. برخی از پرداختی‌ها به ما به 30 درصد هم نرسیده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)