پرسپولیس نیوز : دنیزلی و کاپلو در میان گزینه‌های مورد نظر فنرباغچه برای هدایت این تیم قرار گرفتند.

 رسانه‌های ترکیه چهار نامزد اصلی هدایت تیم فنرباغچه را اعلام کردند که نام مصطفی دنیزلی هم در میان آنها وجود دارد.

فنرباغچه برای سپردن هدایت تیم خود در فصل آینده چهار گزینه‌ی مصطفی دنیزلی، فابیو کاپلو، لوچسکو و یانال را در نظر دارد که تا به حال مذاکراتی با یانال داشته است.

دنیزلی فصل گذشته هدایت تیم ریزه‌اسپور را بر عهده داشت و در فاصله‌ی سه هفته مانده به پایان لیگ دسته اول ترکیه، صعود این تیم را به لیگ برتر قطعی کرد.

دنیزلی پس از جدایی از پرسپولیس در مقطع اول مربی‌گری در این تیم به همراه بشیکتاش قهرمان لیگ و جام حذفی شد و در لیگ قهرمانان اروپا هم عملکرد خوبی داشت که از جمله این نتایج می‌توان به پیروزی مقابل منچستر در اولدترافورد اشاره کرد.

 

 رسانه‌های ترکیه خبر داده‌اند یکی از این گزینه‌هایی که مورد نظر عزیز یلدریم، رئیس باشگاه فنرباغچه است مصطفی دنیزلی، سرمربی پیشین پرسپولیس است که موفق شد در این فصل تیم چایکور ریزه اسپور را از دسته اول ترکیه به سوپرلیگ ترکیه بیاورد.

عزیز یلدریم که نمی‌خواهد فنرباغچه قهرمانی سوپرلیگ ترکیه در فصل آینده را از دست دهد قصد دارد مربی باتجربه‌ای همچون مصطفی دنیزلی را به خدمت بگیرد. گفته می‌شود رئیس این باشگاه به طور مستقیم با دنیزلی وارد مذاکره شده است.

مسئولان فنرباغچه در حال حاضر با 3 یا 4 مربی در حال مذاکره هستند. آنها به دنبال مذاکره با گزینه‌های خود هستندتا در نهایت بهترین فرد را به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی کنند. دنیزلی اما در این باره گفت: با چنین شرایطی نمی‌توانم مذاکره در خصوص مربیگری تیم فنرباغچه را قبول کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)