مرجع خبری پرسپولیس : دو باشگاه تهرانی پرسپولیس و استیل آذین رقابت فشرده ای را برای جذب مهاجم جوان تیم سایپا کرج پشت سرمی گذارند.

 
 با شروع فصل نقل و انتقالات کریم انصاریفرد به یکی از پرسروصداترین مهاجمان فوتبال ایران تبدیل شد و تیم های زیادی خواهان جذب وی شدند که در این میان تیم های پرسپولیس و استیل آذین با جدیت بیشتری این موضوع را پیگیری کردند.

 

پس از آنکه مسئولان باشگاه پرسپولیس خواستار جذب این بازیکن شدند و با مسئولان سایپا نیز مکاتبه کردند، باشگاه استیل آذین وارد گود شد تا با پرداخت مبلغی بیشتر این مهاجم را نیز جذب کند.

 

شروط سخت مسئولان باشگاه سایپا برای پرسپولیس تا حدودی حبیب کاشانی را از جذب این بازیکن منصرف کرد تا استیل آذین امیدوارتر شود اما کاشانی در مذاکره با محمد مایلی کهن شرایط را برای جذب این مهاجم ملی پوش آسانتر کرد.

 

 

 

با این حال مسئولان باشگاه استیل آذین در مذاکره مجدد با انصاریفرد به او اعلام کرده اند تا روز یکشنبه تکلیفش را مشخص کند و پاسخ نهایی را به آنها بدهد.

 

این در حالی است که کریم انصاریفرد هفته گذشته تاکید کرد دوست ندارد به استیل آذین برود و ترجیح می دهد در صورت فراهم نشدن حضورش در پرسپولیس، یک فصل دیگر در سایپا بماند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)