ستاره سوئدي پاري سن ژرمن زلاتان چندان از زندگي در فرانسه راضي نيست و به همين دليل قصد دارد در تابستان آينده راهي يک ليگ ديگر شود

باشگاه منچستريونايتد قصد دارد زلاتان ابراهيموويچ، ستاره سوئدي پاري سن ژرمن را به خدمت بگيرند؛ البته آنها براي رسيدن به اين هدف بايد با يوونتوس رقابت کنند.

به گزارش نشريه اکسپرس، زلاتان چندان از زندگي در فرانسه راضي نيست و به همين دليل قصد دارد در تابستان آينده راهي يک ليگ ديگر شود.

گفته مي شود نمايندگان باشگاه منچستريونايتد تماس هايي با مديربرنامه هاي زلاتان داشته اند و با او در مورد شرايط به خدمت گرفتن اين بازيکن صحبت کرده اند.

اين در حالي است که يوونتوس، باشگاهي که زلاتان بين سال هاي 2004 تا 2006 در آن بازي کرد، هم به شدت به دنبال به خدمت گرفتن اوست و گفته مي شود احتمال زيادي وجود دارد که اين بازيکن به تورين برگردد.

البته فرگوسن هم اکنون هم مهاجمان بسيار خوبي مانند فن پرسي و روني را در ترکيب تيمش دارد که رقابت فشرده اي براي قرار گرفتن در ترکيب اصلي دارند.

نيمکت نشيني روني در ديدار مقابل رئال مادريد، شايعات زيادي در مورد جدايي او از اين باشگاه به وجود آورد و از پاري سن ژرمن به عنوان يکي از مقصدهاي احتمالي او نام برده مي شود. به ويژه اگر زلاتان بخواهد اين باشگاه را ترک کند، روني مي تواند گزينه مناسبي براي جانشيني او باشد.

زلاتان که در طول دوران حرفه اي اش در 7 کشور مختلف بازي کرد، در تابستان گذشته از ميلان به پي اس جي پيوست.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)