پرسپولیس نیوز :  پرسپولیس بهزیستی و پاس قوامین رسما خواهان خرید امتیاز تیم فوتسال لیگ برتری تاسیسات دریایی تهران شدند.

تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران که برای حضور در لیگ برتر کارش را به صورت جدی با علی صانعی استارد زده بود، بعد گذشت دو ماه با بی‌انگیزگی تصمیم به واگذاری امتیازش گرفت. در ابتدای کار مشتریان خوبی از شهرستان‌ها پیشنهاد خرید امتیاز دادند، اما خبر خروج تیم از تهران واکنش محمدحسین نژادفلاح، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران را در پی داشت؛ چرا که بر اساس قانون هیچ تیم تهرانی حق خروج از پایتخت را ندارد و حتی در صورت واگذاری امتیاز هم باید در این شهر بماند.

از همین رو با صحبت‌های انجام شده بین رضا افتخاری، رییس کمیته‌ فوتسال، حبیب الله شیرازی، رییس هیات فوتبال تهران و نژادفلاح مقدمات ماندن تیم در تهران فراهم شد. به این ترتیب با تلاش هیات فوتبال و کمیته‌ فوتسال دو مشتری برای خرید امتیاز تاسیسات پیدا شدند و مذاکرات همچنان ادامه دارد. یکی از باشگاه‌هایی که خواهان خرید امتیاز تیم فوتسال شده، پاس قوامین است. به نظر می‌رسد جدی‌ترین مشتری هم پاس باشد؛ چرا که مسئولان تاسیسات دریایی برای راضی کردن آنها مبلغ را به صورت فاحشی کاهش داده‌اند. با این حال در صورت به توافق نرسیدن با پاس، یک مشتری جدی دیگر وجود دارد که از دو سال پیش با انگیزه لیگ برتری شدن تمرین‌هایش را دنبال می‌کند.

پرسپولیس بهزیستی با هدایت حسین شمس برای حضور در لیگ برتر اعلام آمادگی کرده است. البته با وجود حضور این مربی در کویت مسئولان بهزیستی با باشگاه تاسیسات دریایی وارد مذاکره شده‌اند.

در حالی پروسه واگذاری امتیاز تاسیسات دریایی از هفته‌ قبل آغاز شده که وضعیت این تیم باید تا سی‌ام مرداد مشخص شود. با این حال باید دید در پایان این ماه کدامیک از تیم‌های پرسپولیس و پاس خود را به عنوان چهاردهمین تیم حاضر در لیگ برتر فوتسال معرفی می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)