باشگاه پرسپولیس مبلغ زیادی برای تمدید قرارداد دروازه‌بان ملی‌پوش خود در نظر نگرفته است.

قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس، بنابر گفته رضا درویش، مدیرعامل این باشگاه، در فصل ۰۲-۱۴۰۱ که تمام شد، ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان (پایه) و حدود ۶ میلیارد تومان آپشن بود که همین مسئله هم مورد بحث طرفین بود.

در روزهای گذشته برخی خبرگزاری‌ها پیش از اینکه قرارداد جدید بیرانوند امضاء شود، عنوان کردند که این دروازه‌بان به یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفته نیمی از مبلغ پیشنهادی استقلال را بدهند، در جمع سرخ‌پوشان می‌ماند که اگر این موضوع درست بود، باید تقریبا ۴۵ میلیارد تومان دست بیرانوند را بگیرد (برای دو فصل) ولی حتی این اعداد و ارقام هم درست از آب درنیامد.

بیرانوند برای بازگشت دوباره به پرسپولیس خواسته‌اش دریافت مبلغ باقی‌مانده قراردادش و گرفتن آپشن‌های سال گذشته بود و علاوه بر آن برای تمدید قراردادش یکی، دو بند از قرارداد فصل جدید را تغییر داد.

قرارداد جدید بیرانوند با پرسپولیس ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به‌عنوان مبلغ پایه است که مثل فصل گذشته آپشن‌هایی نیز در آن درج شده تا خواسته طرفین اجرا شود.

با توجه به اینکه فصل گذشته قرارداد پایه بیرانوند ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود، باید اشاره کرد که حدود ۱۵ درصد به این مبلغ برای قرارداد جدید گلر ملی‌پوش پرسپولیس با باشگاه اضافه شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)