رضا درویش در حالی در یک برنامه زنده تلویزیونی رقم قرارداد یحیی گل محمدی را اعلام کرد که این اقدام در فوتبال ایران مرسوم نیست و رقمش هم صحیح نبود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سؤال مجری برنامه مبنی بر اینکه آیا حدود ۴۰ میلیارد تومان قرارداد یحیی گل محمدی برای دو سال است، گفت قدری کمتر است و این موضوع را تأیید کرد!

این درحالی است که یک منبع موثق و نزدیک به باشگاه پرسپولیس خبر داد که قرارداد ۳ ساله یحیی گل محمدی روی هم رفته ۴۰ میلیارد تومان نخواهد شد. خود باشگاه هم پس از برنامه بیانیه داد و اعلام کرد این مبلغ برای قرارداد سه ساله است.

بر اساس گفته این فرد آگاه، قرارداد یحیی گل محمدی در سال گذشته (لیگ بیست و یکم) مبلغ ۱۰ میلیارد تومان بوده است. این قرارداد در سال دوم (لیگ بیست و دوم و فصل آینده) به ۱۲ میلیارد تومان خواهد رسید. همچنین قرارداد سال سوم (لیگ بیست و سوم) در صورت ادامه همکاری با یحیی گل محمدی مبلغ ۱۴ میلیارد تومان خواهد شد.

نکته قابل تأمل آن که چرا رضا درویش رقم قرارداد یحیی گل محمدی را بالاتر از رقم واقعی آن اعلام کرده است؟ علتش همان اشتباه در مدت قرارداد بود یا آپشن های قرارداد را هم در نظر داشت؟

این درحالی است که شنیدیم در همین فوتبال ایران سرمربیان دو تیم لیگ برتری قراردادهای ۲۱ میلیارد تومانی و ۱۸ میلیارد تومانی امضا کرده‌اند که بیشتر از یحیی گل محمدی است اما چرا در این فوتبال فقط رقم قرارداد سرمربی پرسپولیس منتشر می شود؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)