مدافع مدنظر باشگاه پرسپولیس هفته آْینده برای دریافت رضایت‌نامه خود با مدیران پدیده مذاکره می‌کند.

علی نعمتی مدافع پدیده مشهد که با این تیم قرارداد دارد سه شنبه به دفتر باشگاه پرسپولیس رفت و با مدیران این باشگاه به گفت و گو نشست.

علی نعمتی شاگرد سابق یحیی گل محمدی توانایی بازی در دو پُست دفاع میانی و چپ را توأمان داراست و مدافعی با سرعت مناسب محسوب می شود و قصد داشت در نقل و انتقالات زمستانی، پرسپولیسی شود اما با مخالفت سید مهدی رحمتی مواجه شد.

با این وجود مشکل اصلی این بازیکن قراردادش با تیم پدیده مشهد است. درهمین راستا شنیدیم باشگاه پدیده برای صدور رضایتنامه علی نعمتی درخواست ۳ میلیارد تومان کرده است. مبلغی که در جلسه علی نعمتی و مدیران باشگاه پرسپولیس هم مطرح شد ولی باشگاه تهرانی در حال حاضر چنین پولی برای پرداخت به تیم مشهدی در اختیار ندارد.

از طرفی با توجه به مشکلات چک ۶ میلیاردی باشگاه برای صدور رضایتنامه یحیی گل محمدی دیگر باشگاه مشهدی حاضر به قبول چک پرسپولیس نیست.

پدیده مشهد اگر راضی به صدور رضایتنامه علی نعمتی شود پول نقد می خواهد و جلسه مدیران باشگاه پرسپولیس با مدافع مورد علاقه یحیی گل محمدی نیز در همین راستا بوده است.

گفته می شود علی نعمتی به مدیران پرسپولیس گفته است خودش با چک شخصی رضایتنامه اش را از پدیده مشهد می گیرد به شرطی که این چک در آینده نزدیک توسط تیم جدیدش پُر شود.

علی نعمتی هم گفته می شود یک پرسپولیسی تمام عیار است و دوست دارد به تیم مورد علاقه دوران کودکی و نوجوانی خودش ملحق شود. باید منتظر ماند و دید در نهایت او موفق به گرفتن رضایتنامه اش می شود یا نه.

ظاهرا قرار است وی شنبه هفته آینده برای دریافت رضایت‌نامه خود مذاکراتی با پدیده انجام بدهد و البته برای تحقق این امر قصد دارد چک شخصی‌اش را هم در اختیار این باشگاه قرار بدهد تا شرایط حضورش در پرسپولیس فراهم شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)