مرجع خبری پرسپولیس : تيم ملي فوتبال اروگوئه در حالي راهي دور يك چهارم نهايي جام‌جهاني شد كه ركوردي جالب از خود به جا گذاشت.

 

ركوردهاي به ثبت رسيده در اولين روز مرحله يك هشتم نهايي جام جهاني به شرح زير است:

433:
433 دقيقه تمام گذشت تا اينكه تيم ملي فوتبال غنا توانست با گل كوين پرنس بواتنگ در جريان بازي به گل برسد. اين تيم در دوره‌هاي قبلي و در مجموع 433 دقيقه در انتظار گلزني در جريان بازي بود زيرا از راه پنالتي گلزني كرده بود.

390:
390 دقيقه بدون دريافت گل در جام‌جهاني. اين ركوردي است كه تيم اروگوئه از خود به جاي گذاشت تا اين كه عصر روز گذشته لي چونگ يونگ در پورت اليزابت توانست گل تساوي را براي كره بزند اما در پايان اين اروگوئه بود كه 2 بر يك برنده شد تا راهي بازي دور يك چهارم نهايي با غنا شود.

46:
46 دقيقه طول كشيد تا بني فايل‌هابر توانست در تركيب تيم ملي آمريكا قرار بگيرد. او در سه ديدار قبلي تيمش در مرحله گروهي در آغاز هر نيمه وارد بازي شده بود.

40:
40 سال گذشت تا بالاخره اروگوئه توانست با كسب پيروزي 2 بر يك مقابل كره جنوبي به مرحله يك چهارم نهايي يك دوره جام جهاني برسد.

13:
13 بازي گذشت تا تيم ملي غنا بالاخره توانست در يك بازي بيشتر از يك گل بزند. اين تيم شب گذشته 2 بر يك آمريكا را شكست داد.

10:
تاكنون 10 بازي از ابتداي شروع جام جهاني در ورزشگاه رويال بافونگ برگزار شده كه تنها تيم مكزيك در اين ورزشگاه گلي دريافت نكرده است.

5:
لاندون دونووان بازيكن برجسته آمريكا را بايد موفق‌ترين گلزن اين كشور در جام‌هاي جهاني دانست. او با 5 گل زده از ركورد برت پاتن‌اود جلو زد.

3:
تاكنون 3 بار تيم‌هاي آفريقايي توانسته‌اند به مرحله يك چهارم يك جام‌جهاني راه يابند. اولين آن در سال 1990 بود كه كامروني ها خلق كردند.در سال 2002 سنگال اين كار را كرد و اكنون نوبت به غنا رسيده است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)