پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که طی روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر کنار گذاشتنش از مدیریت باشگاه مطرح شده بود، پس از بیانیه‌ای که وزارت ورزش و جوانان صادر کرد به وزیر ورزش و جوانان نامه زده و شرایطش را اعلام کرده است.

 محمد رویانیان که با حضورش در باشگاه پرسپولیس طرح‌های اقتصادی زیادی را برای درآمدزایی باشگاه آغاز کرده بود طی هفته ها و روزهای اخیر با مشکلات زیادی مواجه شده و اختلافاتی که بین او و برخی اعضای هیات مدیره ایجاد شده بود، باعث شد وی با اعلام کناره گیری از امور باشگاه  ،این کارها را به قائم مقام خود واگذار کند.

با این حال در شرایطی که عنوان شده بود بزودی جانشین رویانیان مشخص خواهد شد، امروز شنبه وزارت ورزش و جوانان با صدور بیانیه ای تاکید کرد هیچ قصدی برای ایجاد تغییرات در هیات مدیره باشگاه استقلال و پرسپولیس ندارد.

پس از انتشار این اطلاعیه انتظار این بود که محمد رویانیان با قدرت به کارش در پرسپولیس ادامه دهد اما وی در نامه ای به وزیر ورزش و جوانان شرایطش برای ادامه فعالیت در این باشگاه را اعلام کرده است.  یکی از شرایط رویانیان این است که بودجه بلوکه شده باشگاه پرداخت شود و در غیر این صورت چند عضو فعلی هیات مدیره از جمله افرادی که اخیرا مشکل ساز بوده اند برکنار شوند و دو یا سه عضو جدید به هیات مدیره اضافه شوند که اعضای جدید بتوانند برای باشگاه درآمدزایی کنند تا بخشی از مشکلات مالی باشگاه حل شود.

شرط اول رویانیان برای وزارت به مثابه سنگ بزرگ بود. قطعا در چنین وضعیتی هرگز وزارت ورزش توان پرداخت 9 میلیارد تومان را ندارد مگر اینکه قبول کند به تدریج آن را پرداخت کند که بعید است. بنابراین با قاطعیت می شود حدس زد این شرط گفته شد تا فضا برای تحقق شرط دوم مهیا شود. رویانیان می گوید باید دو نفر که از قضا متمول هم هستند به هیات مدیره پرسپولیس اضافه شوند. او نامی از کسی نبرد اما با توجه به اتفاقات اخیر می شود حدس زد  بابک زنجانی یکی از همان دو  فرد پولداری است که رویانیان روی  آمدن شان تاکید می کند. دومی هم می تواند حسین هدایتی و یا یکی از تاجران خارج نشین نزدیک به رویانیان باشد.

البته مشخص نیست در مجمع مصوب باشگاه پرسپولیس باید افراد جدید در هیات مدیره جانشین نفرات قدیمی شوند و یا اینکه بدون هیچ مشکلی  می شود اعضای هیات مدیره را به اضافه 2 کرد. اگر قرار به جایگزینی باشد احتمالا سردار ترجیح می دهد کسی که دنبال برکناری اوست جای خود را به یکی از این دو بدهد.

 در ادامه و در انتهای بیانیه، مدیرعامل قرمزها صحبت از کم لطفی‌،بی‌مهری و موانع متعدد می کند او صریحا می گوید:«بنده بنا ندارم که سکوت را شکسته و بسیاری از کم‌لطفی‌ها و ناگفته‌ها را به زبان بیاورم» اگر مصاحبه های هفته قبل  او را بخوانید خواهید دید که کدهای فراوانی را در مورد کارشکنی چه کسی می دهد.

رویانیان با این جمله تاکید می کند که حتما یک روزی به وقتش پرده از ناگفته ها بر می دارد. حالا باید دید وزارت ورزش با شرط اضافه شدن این دو فرد متول موافقت می کند یا نه و مهمتر از همه آمدن این دو چگونه بازی را به نفع سردار بر می گرداند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)