پرسپولیس نیوز : حسین هدایتی پس از حاشیه هایی که انتشار اینستاگرامی عکس جلسه چهارنفره اش ایجاد کرد توضیحاتی ارائه کرد.

وی امشب یک مجموعه عکس از جلسه خود با عابدینی، رویانیان و پروین منتشر کرد تا ثابت کند برش عکس قبلی با نیت خاصی نبوده و نفر پنجمی در جلسه وجود نداشته است.

 

وی در صفحه خود نوشت: سلام
پيرو تماس چند تن از دوستان و تعدادى كامنت ارسال شده در زير عكس ها، نكاتى را به عرض مى رسانم:
١- تصاوير جلسه مشورت و تبادل نظر بنده و دوستانم در رابطه با خريد سهام باشگاه پرسپوليس، جهت اطلاع عزيزانى كه معتقد به حذف هدفدار قسمتى از تصوير بودند، براى چند ساعت در اين پست ارائه شد. هيچ گونه سانسورى صورت نگرفته است!
٢- اين صفحه محل برقرارى ارتباط اجتماعى بنده و شنيدن حرف دل شماست؛ نه محل بررسى رزومه استخدام يا پاسخگويى به يك درخواست خيريه. قطعاً حقير خوشحال خواهم شد كه كمكى به رفع مشكلات نيازمندان نمايم و اين كار را از طرق مختلف از جمله كمك به موسسه هاى خيريه مجاز انجام مى دهم، ليكن در اين صفحه نه فضاى بررسى و راستى آزمايى اينگونه درخواست ها براى بنده فراهم است و نه چنين مطالبى براى ديگر مخاطبان مفيد است.
پس لطفاً با احترام به عـــــــزّت نـــــــفــــــس خود و وقت ديگران، براى اين قبيل درخواست ها از طريق مراكز خيريه و يا در امور آزاد سازى زندانيان از طريق سايت استيل آذين ايرانيان اقدام فرماييد.
٣- پاداش ارائه شده به ملّى پوشان و ديگر قهرمانان ورزشى يا علمى، صرفاً براى تقويت روحيه آنها و تهييج افكار عمومى براى حمايت همه جانبه از اين عزيزان و كمك در جهت به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس ايران است. از نظر حقير آمادگى بيشتر نمايندگان ملّى در مواجهه با رقيبانى كه اكثراً از حداكثر امكانات برخوردارند و در بالاترين شرايط روحى و روانى به مصاف تيم هاى ايرانى مى آيند، كارى با اهميّت است. بنابراين لطفاً با سياه نمايى در صدد انحراف افكار عمومى نباشيم.
ممنونم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این هم عکس برش خورده قبلی که در آن پروین و هدایتی در میانه جمع بودند:

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)