خبرگزاری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه صبای قم گفت: سازمان لیگ حرفه ای، آماتور رفتار می کند و آنها باید اشتباه شان را جبران کنند.

مجتبی رمضان بیگی اظهار داشت: از یک ماه پیش اعلام شده بود روز جمعه 31 شهریور دیدار نفت و صبا در ورزشگاه دستگردی برگزار می شود، سازمان لیگ از این مسئله که بازی های نوجوانان آسیا اول مهر برگزار می شود غافل بود و تصور می کرد می تواند روز جمعه در آن ورزشگاه که قرار است میزبان مسابقات نوجوانان آسیا باشد مسابقه لیگ برتر را برگزار کند که مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا به آنها گفتند باید  48 ساعت قبل ورزشگاه را در اختیار بگیرند.

وی ادامه داد: ما روز چهارشنبه 29 شهریور آخرین تمرین خود را در تهران انجام دادیم که سازمان لیگ حرفه ای فکسی را به هیئت فوتبال استان قم و باشگاه صبا و نفت تهران و هیئت فوتبال استان تهران ارسال و اعلام کرد که مسابقه دو تیم در روز جمعه 31 شهریور لغو شد و دیدار دو تیم روز 17 مهر ماه برگزار می شود.

مدیرعامل باشگاه صبای قم تصریح کرد: باشگاه نفت تهران ظاهرا در 17 مهر در اردوی خارج از کشور هستند و به سازمان لیگ فشار آورد که این مسابقه در روز یکشنبه برگزار شود. این در حالی است که ما تحت هیچ شرایطی در تاریخی به غیر از 17 مهر ماه با نفت تهران بازی نمی کنیم. مگر اینکه سازمان لیگ نامه جدیدی برای ما ارسال کند و تاریخ دیگری بعد از 17 مهر به ما اعلام کند. حتی حاضریم آخرین بازی نیم فصل اول با نفت تهران باشد اما قبل از 17 مهر به هیچ عنوان با نفت تهران بازی نمی کنیم.

مدیرعامل صبای قم با اشاره به تصمیم های سازمان لیگ در تغییر برنامه عنوان کرد: سازمان لیگ خودش مرتکب اشتباه شده و خودش باید این اشتباه را جبران کند. سازمان لیگ باید طرف هر دو باشگاه نفت و صبا را داشته باشد و با جلب نظر دو طرف تاریخ جدیدی برای این بازی در نظر بگیرد. سازمان لیگ حرفه ای فوتبال به طور آماتور رفتار می کند و تصمیم گیری عجولانه در تغییر زمان بازی ها دارد. به طوریکه حتی رئیس فدراسیون فوتبال هم در این تغییر زمان بازی ها دخالت می کند. جالب تر اینکه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال اشتباه کرده اند آن موقع ما را تهدید می کنند که در میدان حاضر نشوید 3 بر صفر بازنده خواهید شد.

رمضان بیگی تاکید کرد:اگر ورزشگاه تختی برای برگزاری مسابقه صبا و نفت آماده بود چرا روز جمعه این بازی برگزار نشد؟

مدیرعامل صبای قم در مورد جدایی یحیی گل محمدی از صبا و حضورش در پرسپولیس، گفت: فردا جلسه نهایی را با گل محمدی در این زمینه داریم و توافق و تصمیم گیری نهایی در این زمینه انجام خواهد شد. او هم دوست ندارد صبا را بدون سرمربی رها کند و با نظر او سرمربی جدید تیم را در روزهای آینده انتخاب می کنیم.

 

وی تصریح کرد: گل‌محمدی باز هم از ما درخواست کرد تا اجازه بدهیم به خاطر مشکلات جسمانی و کمک به سلامتی‌اش از صبا جدا شود. واقعیت این است که اگر جدایی از صبا به وضعیت سلامت ایشان کمک کند ما از این موضوع استقبال می‌کنیم.

وی افزود: اگرچه با رفتن گل‌محمدی ما هم با چالش مواجه می‌شویم ولی به هر حال این مسئله را در اختیار ایشان قرار داده‌ایم. قرار است فردا جلسه‌ دیگری را برگزار کنیم تا قطع همکاری سرمربی را نهایی کنیم.

مدیرعامل باشگاه صبا با تاکید بر اینکه باشگاه پرسپولیس هم گل‌محمدی را می‌خواهد، ادامه داد: من با محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم صحبت کردم. رویانیان با جدایی گل‌محمدی از صبا منطقی برخورد کرد و گفت تا زمانی که با باشگاه شما قرارداد دارد ما با او مذاکره نمی‌کنیم ولی اگر از صبا جدا شد با رضایت از او دعوت به همکاری می‌کنیم.

رمضان‌بیگی خاطرنشان کرد: باشگاه صبا هم این آمادگی را دارد که ابتدا به سلامتی گل‌محمدی کمک کند و بعد از آن به پرسپولیس تا از این چالش بیرون بیاید.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)