تیم فوتبال  رم در آخرین دقیقه دیدار با ساسولو، پیروزی را از دست داد تا دیگر مدعیان حاضر در لیگ باشگاه های ایتالیا (سری آ) را برای تصاحب صدر جدول امیدوار کند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال رم که هفته هاست صدر جدول رده بندی (سری آ) را به تسخیر خود در آورده است، عصر (یکشنبه) در هفته دوزادهم این مسابقه ها در ورزشگاه المپیک رم میزبان ساسولو بود و با تساوی یک بر یک متوقف شد.

در نیمه نخست این دیدار، مدافع میهمان به اشتباه توپ را درون دروازه خود جای داد تا رمی ها در آستانه پیروزی دیگری قرار بگیرند اما در دقیقه 90 «براد ری» برای تیم انتهای جدولی ساسولو گلزنی کرد تا هزاران هوادار رم، با ناراحتی ورزشگاه را ترک کنند. رم با این تساوی 32 امتیازی شد تا جایگاه خود در صدر جدول را متزلزل ببیند.

در دیگر دیدارهای همزمان، تیم نگون بخت آ.ث میلان که شرایط نامناسبی دارد، در زمین کیه وو به تساوی بدون گل رضایت داد و لاتزیو نیز در زمین پارما با نتیجه یک بر یک متوقف شد.

کالیاری و آتلانتا نیز برابر میهمانان خود تورینو و بلونیا با نتایج مشابه 2 بر یک به پیروزی دست یافتند.

در نخستین بازی امروز، تیم فوتبال جنوا در زمین خود با 2 گل بر ورونا چیره شده بود.

در حساس ترین دیدار هفته دوازدهم،تیم های یوونتوس وناپولی که از ابتدای فصل به عنوان رقیبان اصلی  رم محسوب می شوند،درورزشگاه المپیک تورین به مصاف رفتندوتیم یوونتوس جای ناپولی را در رده دوم گرفت.

یوونتوس در این بازی با سه گل ناپولی را شکست داد و با 31 امتیاز به رده دوم صعود کرد.

فرناندو لورنته در دقیقه دوم، آندرئا پیرلو در دقیقه 74 و پل پوگبا در دقیقه 80 گل های این دیدار را به ثمر رساندند.

ناپولی با 28 امتیاز تیم سوم سری آ است.

فیورنتینا نیز با نتیجه دو بر یک مقابل سامپدوریا به پیروزی رسید و با 24 امتیاز به رده پنجم صعود کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)