در تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های فوتبال باشگاهی، جایگاه پرسپولیس در جهان صعود کرده است.

براساس تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان که امروز (۱۳ مهر) از سوی سایت «فوتبال دیتابیس» اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس در رتبه نخست باشگاه‌های ایران قرار گرفت.

قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران همچنان با ۱۶۳۵ امتیاز و بدون تغییر نسبت به رده بندی پیشین در رتبه سوم قاره کهن ایستاده است. تیم یحیی گل محمدی در سطح جهانی نیز در مقایسه با رده بندی قبلی یک پله صعود کرده و در رتبه ۸۶ جهان قرار گرفته است.

تیم فوتبال استقلال با ۱۵۲۶ امتیاز و بدون تغییر مانند هفته گذشته در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران قرار دارد. تیم فرهاد مجیدی در قاره آسیا همچنان در رتبه دوازدهم است.

تیم فوتبال سپاهان با ۱۵۲۰ امتیاز بدون تغییر نسبت به رده بندی قبلی، سومین تیم برتر فوتبال ایران است. این تیم با یک پله صعود نسبت به رده بندی قبلی در رتبه ۱۴ آسیا قرار دارد. طلایی پوشان اصفهان در سطح جهانی در مقایسه با هفته گذشته با یک پله سقوط در رتبه ۲۴۷ قرار گرفته اند.

بر اساس این رده‌بندی در قاره آسیا جایگاه ۵ تیم نخست نسبت به رده بندی پیشین تغییری نداشته و تیم کاوازاکی فرونتاله ژاپن با ۱۷۰۱ امتیاز همچنان صدرنشین است. پس از این تیم، الهلال عربستان سعودی ۱۶۴۱ امتیازی در رتبه دوم جای دارد.

پس از تیم رده سومی پرسپولیس، تیم‌های چونبوک موتورز کره جنوبی با ۱۶۲۴ و الدحیل قطر با ۱۶۱۳ امتیاز به ترتیب در رتبه‌های چهارم و پنجم قاره کهن قرار دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)