خبرگزاری پرسپولیس : دقايق پاياني بازي پرسپوليس با نفت ، هواداران تيم به دليل شكل بازي تيمشان، شعارهايي را عليه كادر فني و بازيكنان دادند و تعدادي از بازيكنان قديمي را هم تشويق كردند كه يكي از آنها بهروز رهبري‌فرد بود.

 

 

از بازي با نفت تهران شروع كنيم.
‌‌‌ من بازي را نديدم!

واقعا؟!
‌‌‌ بله نديدم، چون مطمئن بودم پرسپوليس برنده نمي‌شود. پس براي چي 90 دقيقه حرص بخورم.

از كجا اينقدر مطمئن بوديد؟
‌‌‌ وقتي يك تيم در 7-6 هفته چيزي از خودش نشان نمي‌دهد قرار نيست كه يك شبه معجزه رخ دهد. ما هم كاري از دستمان برنمي‌آيد و به روزي افتاديم كه بايد از تساوي در آزادي به خودمان بنازيم.

به نظر شما مشكل كجاست؟
‌‌‌ اين خيلي بد است كه مديران پرسپوليس لجبازي مي‌كنند. من نمي‌دانم با چه كسي لجبازي مي‌كنند، هشت هفته گذشته و چيزي نديديم. وقتي مربي جواب نمي‌دهد بايد تغيير كند. آنچلوتي در چلسي يا كاپلو در انگلستان هم موفق نبودند، ژوزه كه از آنها بزرگتر نيست.

اما هزينه شده و…
‌‌ هر چقدر هم كه هزينه شده باشد به ناراحتي 20 ميليون هوادار مي‌ارزد؟ اما آنها متاسفانه همه‌اش حمايت مي‌كنند.

بازيكن چقدر مقصر است؟
‌‌‌ پرسپوليس خيلي خوب بازيكن گرفته و اين هنر آقاي رويانيان است اما وقتي يك تيم بد بازي مي‌كند مقصر كادر فني است. يك موقع در يكي دو بازي گلر يا دفاع سوتي مي‌دهد اما بقيه خوبند ولي وقتي همه بد هستند پس مشكل مربي است.

اما خود شما از كساني بوديد كه با آمدن ژوزه موافقت كرديد؟
‌‌‌ بله، الان هم مي‌گويم من روز اول موافق بودم و دستم را بالا بردم اما وقتي بعد از 8 هفته جواب نمي‌دهد بايد كنار گذاشته شود. وقتي فرقي بين بازي اول و هشتم نيست حتما مربي مقصر است.

در استاديوم شما هم جزو كساني بوديد كه تشويق شديد.
‌‌‌ به خدا قسم شما نمي‌دانيد وقتي در استاديوم تشويق مي‌شوي چه لذتي دارد، من از هواداران تشكر مي‌كنم و خدا پدر و مادرشان را بيامرزد كه باز هم به استاديوم مي‌آيند.

شما كه معتقديد ژوزه بايد برود چه پيشنهادي داريد؟
‌‌‌ ببينيد من بخشي از صحبت‌هاي ژوزه را بعد از بازي شنيدم كه اصلا منطقي نبود و مدام از آينده حرف مي‌زد. بازيكنان فعلي تيم استرس دارند و بايد يك مربي ايراني بياورند. بنده خدا استيلي قراردادش حدود 300 ميليون بود و آن همه فحش خورد اما ژوزه چند ميلياردي گرفته و…

اما الان هر پرسپوليسي را بياورند بقيه پيشكسوتان معترض مي‌شوند.
‌‌‌ متاسفانه يكي از مشكلات پيشكسوتان عزيز ما همين است به هرحال تيم يك سرمربي و 3-2 مربي مي‌خواهد و نمي‌توان براي هر پست 20 نفر را آورد. به خاطر همين است كه مي‌گويم مديريت در پرسپوليس سخت است. من دوست دارم كسي بيايد كه خاك باشگاه را خورده باشد، مثل درخشان، پنجعلي، عربشاهي، استيلي، پيوس و مايلي‌كهن.

و خارج از باشگاه چطور؟
‌‌‌ به نظرم مجيد جلالي يا فرهاد كاظمي. من با آقا مجيد كار كرده‌ام و كارش را خوب بلد است. فرهاد كاظمي هم طوري با بازيكن صحبت مي‌كند كه سرش را جلوي توپ مي‌گذارد.

هواداران بعضي از بازيكنان را بي‌غيرت خواندند و…
‌‌‌ هوادار حق دارد ناراحت شود اما آنها بدانند كه هيچ بازيكني كم كاري نمي‌كند كه در زمين فحش بخورد و اين تهمت‌ها به آنها نمي‌چسبد. اما بازي در پرسپوليس و استقلال سخت‌تر از تيم ملي است. شما دو بازي خوب دربي انجام بدهي بيشتر از 100 بازي ملي‌ات به ياد هواداران مي‌ماند.

و سوال آخر اينكه بعضي‌ها غيبت پولادي، قاضي و غلامرضا رضايي را مشكل تيم مي‌دانستند.
‌‌‌ اينها تنها براي فريب دادن مردم است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)