پرسپولیس نیوز : بازیکن پیشین پرسپولیس معتقد است که در حال حاضر برای مدیرعاملی این تیم گزینه‌ای بهتر از رویانیان وجود ندارد.

بهروز رهبری‌فرد در مورد اینکه گفته می‌شود پیروانی و درخشان گزینه‌های نهایی باشگاه پرسپولیس برای سرمربیگری این تیم هستند، گفت: باید روی نام پیروانی ضربدر قرمز بکشند چون قبلا امتحانش را پس داده است. من شنیده بودم با مربیانی مثل ابراهیم‌زاده، فرکی و جلالی صحبت کرده‌اند و انتخاب پیروانی به عنوان سرمربی پرسپولیس یعنی اینکه قرار است مثل گل محمدی و استیلی یکی از سرمایه‌های این باشگاه را بسوزانیم.

وی ادامه داد: به نظر من بهتر است حمید درخشان سرمربی پرسپولیس شود چون سابقه کار کردن در لیگ و شناخت کافی از پرسپولیس را دارد. تاکید می‌کنم مشکلی با افشین پیروانی ندارم اما او نباید سوزانده شود و از دست برود.

بازیکن پیشین پرسپولیس عنوان کرد: به نظر من اولیویرا و کرانچار هم می‌توانستند جزو گزینه‌های پرسپولیس باشند، البته اگر قرار بود مربی خارجی بیاید باید در زمانی باشد که خودش تیم را بببند نه اینکه بازیکن جذب شود و بعد بگوییم یک مربی خارجی بالاسر تیم بیاید.

رهبری‌فرد در خصوص اینکه شنیده می‌شود محمد پنجعلی گزینه سرپرستی پرسپولیس است تصریح کرد: باید اینطور باشد؛‌ پرسپولیس از این افراد زیاد دارد، پیشکسوتان پرسپولیس نمرده‌اند و زندان نیستند که شیرینی سرپرست تیم شود. پنجعلی بهترین گزینه برای سرپرستی پرسپولیس است. واقعا دست رویانیان درد نکند که چنین تصمیمی گرفته است. فکر می‌کنم رویانیان با تفکر بازتر و بهتر نسبت به فصل‌گذشته عمل می‌کند.

وی در مورد انتقادهای نژادفلاح از گل محمدی و رویانیان گفت:‌ من فکر می‌کنم نژادفلاح احساسی صحبت کرده است. در سال‌های گذشته هر کسی که مدیر پرسپولیس بوده چیزی جز بدهی برای تیم نگذاشته اما رویانیان از نظر مالی به پرسپولیس خوب رسیده است. من در اواسط فصل به عملکرد رویانیان هم انتقاد داشتم اما واقعا او از نظر مالی به پرسپولیس کمک کرده و به موقع به بازیکنان و کادرفنی پول رسانده است. به نظر من گزینه‌ای بهتر از رویانیان برای مدیریت پرسپولیس نیست.

وی درباره اینکه چرا این تیم در چند سال گذشته در نتیجه موفق نبوده تاکید کرد: به خاطر اینکه اپیدمی بدی در پرسپولیس شکل گرفته، اینکه بازیکن می‌خرند و بعد سرمربی را انتخاب می کنند. شاید یک مربی مثلا به سید جلال حسینی یا انصاری فرد اعتقادی نداشته باشد، بازیکن باید با نظر مستقیم سرمربی جذب شود تا بتوان از تمام ظرفیت‌های آن استفاده کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)