پرسپولیس نیوز : مربی تیم امید پرسپولیس گفت:فاجعه است که باشگاه پرسپولیس از هوادارش پول بخواهد.

بهروز رهبری فرد، درباره شرایط حاکم بر فوتبال پایه ای اظهار داشت: با حضور در تیم های پایه دیدم که این تیم ها چقدر بی ارزش هستند. چه برای باشگاه ها و چه برای فدراسیون فوتبال. این مساله را می توان از همین دربی امیدها متوجه شد. به نظر من فوتبال پایه تعطیل شود بهتر است چون هیچ فایده ای ندارد.

وی ادامه داد: همین تیم امید پرسپولیس تمام نفراتش تستی هستند. یک نفر بازیکن سفارشی نداریم. یکسری بازیکن شهرستانی بودند که استعدادهای زیادی داشتند ولی چون باشگاه می گفت نمی تواند جایی برای اسکان آنها پیدا کند رفتند. من می گویم وقتی باشگاه ها پول ندارند یک دست لباس برای تیم های پایه خریداری کنند چرا تیمداری می کنند. بهتر است سراغ همان تیم های اصلی بروند که ویترین آنهاست.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره شرایط موجود در باشگاه پرسپولیس و صحبت های کریم باقری خاطرنشان کرد: وقتی باشگاه را خصوصی نمی کنند شرایط همین است. برای پرسپولیس تاسف آور است که بازیکن تیم اصلی اش در کانکس بخوابد. زشت است که باشگاه با هر ادبیاتی به هوادار بگوید مشکل داریم و پول بدهید. متاسفانه در این فوتبال از رییس فدراسیون تا مدیر باشگاه همه فکر جیب خودشان هستند. حرفی که کریم باقری زد را من 10 سال است که می زنم. زمان رویانیان هم گفتم البته او حداقل درآمد خوبی ایجاد می کرد و الان هم می گویم  طاهری وقتی نمی توانی پول بیاوری چرا می آیی. فاجعه است که باشگاه پرسپولیس از هوادارش پول بخواهد.

مربی تیم پایه پرسپولیس درباره اخبار مربوط به اعتصاب بازیکنان تصریح کرد: پرسپولیس از قدیم پول نداشت. ولی قهرمانی داشت. بازیکنان تیم باید بدانند نه برای طاهری و نه برای امثال طاهری بلکه برای هواداران بازی می کنند و چنین حرف هایی جایز نیست.

رهبری فرد درباره ارزیابی خود از عملکرد تیم و برانکو اضافه کرد: من در سال های قبل انتقادهای زیادی به تیم داشتم. اما برای این فصل باید بگویم انصافا خوب بازی می کنند و مستحق این نتایج نبودند. برانکو مربی خوبی است. یکی از آن خارجی هایی که به ندرت به ایران می آید و باید از او چیزهای زیادی یاد بگیریم. البته اینجا شرایط خاص است. مردم از پرسپولیس و استقلال پیروزی و قهرمانی می خواهند و برانکو برای اینکه بماند و از او یاد بگیریم باید بتواند نتیجه بگیرد. 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)