بازیکن سابق فوتبال پرسپولیس گفت: هرگز به ابراهیم آشتیانی و رضا وطنخواه بی احترامی نکرده ام اما اجازه نمي دهم شريني به پيشکسوتان بي احترامي کنند.

جام ورزشی، بهروز رهبری فرد کاپیتان سابق پرسولیس اظهار داشت: از حرفهای من در یک از برنامه های تلویزیونی پخش شده، سوء برداشت شده من هرگز به ابراهیم آشتیانی و رضا وطنخواه بی احترامی نکرده و نمی کنم چون آنها بزرگتر از من هستند،بحث من تنها بر سر نوع انتخاب کمیته فنی پرسپولیس بود چون کار اصولی و حرفه ای این است که کمیته فنی با رای گیری انتخاب شود.

**خدا نکند ورق برگردد،فوتبال روز بد و خوب دارد

وی افزود: پرسولیس این روزها روی روند برد است اعتقاد دارم که فوتبال سراسر حادثه است و نمی شود جلوی اتفاقات را گرفت یک روز در فوتبال روز خوب است و خدا نکند یک روزی ورق برگردد آرزو می کنم که همیشه روز خوب پرسپولیس باشد و این تیم بزرگ و پرطرفدار نتایج خوبی بگیرد امروز همه می گویند که چرا رهبری فرد از پرسپولیس انتقاد می کند؟ من اگر انتقاد می کنم، اشتباهات یحیی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس را می گویم.

**بگوویچ با دلال بازی آمده است

 وی درادامه گفت: هر کس بگوویچ را به پرسپولیس آورده اشتباه کرده است بگوویچ کارنامه ای در فوتبال ما ندارد او اگر دانش دارد، چرا وقتی سرمربی پرسپولیس بود این دانش را به تیم منتقل نکرد؟ می دانم چه پولی رد و بدل شده و چه  دلال بازی هایی شده تا او به پرسپولیس بیاید بگوویچ چرا در خارج از ایران کار گیر نمی آورد و به اوتیم نمی دهند از ایران بیرون می رود، بیکار می شود.

**شیرینی وجه پرسپولیس را پایین آورد

وی افزود: من کاری به برد و باخت پرسپولیس ندارم بلکه مشکلات موجود را می گویم جای سعید شیرینی روی نیمکت پرسپولیس نیست این آدم وقتی روی نیمکت می نشیند، وجه پرسپولیس پایین می آید چون می دانم که این آدم چه تجارتی با اسم پرسپولیس می کند.

 چیزی که خودم نبینم را هیچوقت نمی گویم اما شیرینی با دوست من بیزینس می کند و می دانم چکار دارد می کند.

**جاي مجتبي حسيني روي نيمکت پرسپوليس نيست

وی افزود: حق طبیعی یحیی گل محمدی است که کادر فنی اش را خودش انتخاب کند اما در استقلال و پرسپولیس یک سری مسائل باید رعایت شود جای مجتبی حسینی روی نیمکت پرسپولیس نیست چون افرادی بوده اند که جوانی شان در دوران بی پولی پرسپولیس در این تیم گذرانده اند.

**رویانیان خانواده سبزی را دریابد

کاپیتان سابق پرسپولیس اظهار داشت: رویانیان که مدیر عامل پرسپولیس است چرا به خانواده مرحوم مجید سبزی که جوانی اش را در پرسپولیس گذراند رسیدگی نمی کند خانواده سبزی در یک خانه 40 متری زندگی می کنند که ماهی 400 هزار تومان اجاره کرده اند و نمی توانند اجاره اش را پرداخت کنند و صاحب خانه حکم تخلیه گرفته و دارد آنها را بیرون می کند رویانیان که به یک بازیکن یک میلیارد و 200 میلیون تومان می دهد، چرا به خانواده کسی که عمرش را در پرسپولیس گذرانده رسیدگی نمی کند.

 **خدا پدر علی دایی را بیامرزد که محرمي با آن سابقه پرسپوليس اش را به راه آهن برد

وی افزود: بگوویچ در فولاد دلالی می کرد و از بازیکنان این تیم 20 هزار دلار می گرفت تا آنها را به تیم ملی بفرستد در قرارداد او با فولاد بندی وجود داشت که هر بازیکنی از این تیم ملی پوش شود،10 هزار دلار پاداش می گرفت،فکر کرده اید چرا در آن زمان فولاد 8 بازیکن ملی پوش را داشت.

او حالا روی نیمکت پرسپولیس است اما مجتبی محرمی که عمرش را در پرسپولیس گذرانده و با بی پولی این تیم ساخته را باید رئیس کانون پیشکسوتان راه آهن شود.

علی دایی او را به راه آهن برده تا اموراتش بگذرد.باز خدا پدر و مادر علی دایی را بیامرزد که چنین کاری را کرده است.

**رویانیان در فوتبال خیلی کوچک است

وی در ادامه گفت: اعتقاد دارم که رویانیان در فوتبال خیلی کوچک است،شاید او در سیاست آدم بزرگی باشد اما در فوتبال نه.

**شیرینی می خواهد ما را بخرد؟اين آقا براي عکس گرفتن با پنجعلي بايد در نوبت بماند

وی افزود: شیرینی به یکی از دوستان من گفته که پیشکسوتان پرسپولیس را با یک تا دو میلیون تومان می خرد،شیرینی برای اینکه با محمد پنجعلی عکس یادگاری بگیرد یا از او امضا بگیرد،باید وقت بگیرد آنوقت با 2 میلیون می خواهد فوتبالیست بزرگی مثل پنجعلی را بخرد؟ کسی که یک زمانی کاپیتان پرسپولیس،تیم ملی و تیم منتخب آسیا بوده است؟شیرینی در حد نیمکت پرسپولیس نیست و نباید روی نیمکت این تیم باشد.
شیرینی باید روی نیمکت پارک ساعی یا پارک ملت بنشیند و هوا بخورد.

**آقای رویانیان زهر نخور، استعفا بده نوشابه بخور

وی افزود: رویانیان در برنامه تلویزیونی اعلام می کند که حضور در فوتبال و پرسپولیس برایش مثل زهر خوردن است.

آقای رویانیان،نمی خواهد زهر را بخوری،خداحافظی کن و برو تا زهر نخوری.مگر تو که نبودی،پرسپولیس قهرمان نمی شد؟قبل از رویانیان پرسپولیس 20 تا قهرمانی آورده است.

آقای رویانیان!برای اینکه کنار پرسپولیس عکس یادگاری بگیری باید التماس کنی و حالا مدیر عامل چنین باشگاه بزرگ و پرطرفداری شده ای و منت هم می گذاری؟ چه کسی شما را اجبار کرده که در پرسپولیس باشی؟ استعفا بده و برو نوشابه بخور،چرا زهر بخوری.

**شیرینی آفساید را توضیح بدهد

وی در ادامه گفت: خیلی دوست دارم که شیرینی در یک برنامه زنده تلویزیونی حاضر شود و آفساید را برای مردم توضیح بدهد.

فقط همین مساله را توضیح بدهد،کافی است و می گوییم که او یک زمانی فوتبال را از تلویزیون دیده است.

**چرا از هاشمیان تقدیر می کنید؟بزيک به خاطر پول به سپاهان رفت

وی افزود: باشگاه پرسپولیس قبل از بازی تیم مقابل نفت تهران از وحید هاشمیان به عنوان پیشکسوت تیم تقدیر می کند.

چرا از هاشمیان تقدیر می کنند؟وحید هاشمیان چقدر در پرسپولیس بازی کرده که از او تقدیر می کنند؟ او که جوانی اش را در پاس تهران گذراند و بعد هم به آلمان رفت.

آیا باید پرسپولیس از او تقدیر کند یا پیشکسوتانی مثل پنچعلی و پیوس مورد تقدیر باشگاه قرار بگیرند.

همین ادموند بزیک که امروز روی نیمکت پرسپولیس است یک روزی به خاطر پول پرسپولیس را ول کرد و به سپاهان رفت و حالا مدعی پرسپولیس بودن است.

**گفتند رفيق پروين هستي تو را نمي خواهيم يک سال از پرسپوليس رفتم

وی افزود: یک زمانی من هم از پرسپولیس رفتم و یک فصل در پاس تهران بازی کردم اما آن روز مرا نخواستند که رفتم.

آن دوره غمخوار مدیر عامل پرسپولیس بود و به من گفت که علی پروین را نمی خواهیم و تو را هم نمی خواهیم چون رفیق علی پروین هستی.

غمخوار رضایت نامه مرا داد و گفت که برو و من هم به پاس تهران رفتم و با پاس هم قهرمان ایران شوم.سال بعد هم که پروین برگشت،به من گفت که برگرد.

آجورلو مدیر عامل وقت پاس تهران گفت که امسال پول خوبی به تو می دهیم چون می خواهیم در آسیا بازی کنیم اما گفتم من متعلق به پرسپولیس هستم و برگشتم.

آن زمان می توانستم پول خوبی از پاس بگیرم اما به پرسپولیس برگشتم  و باز هم با پرسپولیس سفید امضا کردم و آن فصل فقط 9 میلیون تومان پرسپولیس به من داد در صورتی که پاس تهران پیشنهادی 3 برابر این مبلغ را به من داده بود.

 **شیرینی نمی تواند مرا بخرد

رهبری فرد در پایان گفت: شیرینی پیغام فرستاده که به دفترش بروم اما جواب پیغامش را همین جا و به صورت رسمی می گویم که به دفترش نمی روم و او هم نمی تواند مرا بخرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)