خبرگزاری پرسپولیس : كاپيتان سابق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در آستانه بازي با نفت تهران در جام حذفي شرايط پرسپوليس بسيار خوب است.

بهروز رهبري فرد كاپيتان سابق پرسپوليس اظهار داشت: در آستانه بازي با نفت تهران در جام حذفي شرايط پرسپوليس بسيار خوب است، بالاخره تيمي كه در شيراز مي تواند فجر سپاسي را 2 بر صفر شكست دهد، شرايط روحي و رواني بسيار خوبي دارد و مي تواند با تمركز و آرامش كامل به ميدان برود.

وي افزود: بازيهاي جام حذفي در كشور ما تك بازي است و خاصيت جام حذفي اين است كه سراسر اتفاق است و يك تيم ليگ يكي يا ليگ دسته دومي تواند در اين مسابقات شگفتي ساز شود جام حذفي جاي اشتباه كردن نيست و تيمي كه كمتر اشتباه كند، نتيجه ميگيرد. پرسپوليس هم در اين جام جاي هيچ اشتباهي ندارد و بايد خيلي بهتر از بازي با فجر سپاسي باشد تا مقابل نفت تهران موفق شود كار براي پرسپوليس در ليگ برتر خيلي سخت شده ودر جام حذفي مي تواند قهرمان شود و به ليگ قهرمانان آسيا برود به نظر من جام حذفي فرصت بسيار خوبي براي پرسپوليس است و بايد از اين موقعيت به خوبي استفاده كنند.

رهبري فرد در پايان گفت: پرسپوليس را از قديم با هوادارانش مي شناخته اند و طرفداران پرسپوليس در اينجور بازي ها بايد خودشان را نشان بدهند جام حذفي براي پرسپوليس خيلي مهم است و اميدوارم هواداران پرسپوليس مقابل نفت تهران بيايند واز تيم حمايت كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)