پرسپولیس نیوز : مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد متاسفانه حمید درخشان مدیریتی قوی ندارد، موضوعی که باعث شده بازیکنان در تمرینات و هنگام تعویض به او احترام نگذارند.

بهروز رهبری‌فرد در حاشیه دیدار دو تیم پیشکسوتان فوتبال و رسانه ورزش با اظهار ناراحتی از وضعیت کنونی پرسپولیس، گفت: من مدعی نیستم که پیشکسوت تیم پرسپولیس هستم، بلکه یک هوادارم و به عنوان هوادار از نتایج به دست آمده پرسپولیس بسیار ناراحتم.

وی همچنین افزود: متاسفانه هر کسی مرا در خیابان می‌بیند، از من سئوال می‌کند چرا پرسپولیس به این روز افتاده و این چنین بد بازی می‌کند.

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه تاکید کرد: فکر می‌کردم با آمدن درخشان شرایط پرسپولیس عوض شود، اما متاسفانه نداشتن مدیریت قوی توسط سرمربی تیم باعث شده تا وقتی بازیکن از زمین خارج می‌شود با مربی درگیر شده و یا حتی در تمرینات هم بازیکن به سرمربی‌اش احترام نمی‌گذارد؛ این نشان از ضعف مدیریت پرسپولیس دارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این روزها هر کسی برای پرسپولیس نسخه‌ای می‌پیچد اما این تیم به دلیل نداشتن مدیرعامل، روزهای بدی را سپری می‌کند. چرا در دوره پروین تیم بارها قهرمان شد، شاید خیلی‌ها معتقد بودند که این تیم تاکتیک ندارد اما مدیریت پروین باعث شد تا این تیم مقام های خوبی کسب کند.

رهبری‌فرد در پایان گفت: خوشحالم امروز توانستم برای کودکان سرطانی به میدان آمده و بازی کنم، هر چند قدمی کوچک در این کار برداشته‌ام.
 

 

این بازیکن پیشین پرسپولیس طی روزهای گذشته انتقاداتی نسبت به درخشان در صفحه شخصی اش هم مطرح کرده و نوشته بود: تو كه ظاهرا اينجوري كه چسبيدي به نيمكت لرزان پرسپوليس حالا حالاها رفتني نيستي و دلالهاتم كه چشم بازارو كور كردن با اين خريداشون ماهم كه نه رومون ميشه سكوت كنيم نه جرات انتقاد داريم چون ديگه با مديريت ضعيف شماها تيم خطر افتادنم تهديدش ميكنه فقط دعا ميكنم اين ليگ لعنتي زودتر تموم بشه و مردم زودتر از دست هممون راحت بشن و اميدوارم سال بعد تيم رو يكنفر قوي بخره تا بتونه يه مربي خوب خارجي و چندتا بازيكن به معناي واقعي حرفه اي بياره همه ماها هم ديگه بايد بفهميم دانش و مديريت مربيان داخلي در اندازه پرسپوليس بزرگ نيست و دست از سر نيمكت تيم برداشته و مردم رو بيش ازين عذاب نديم. من اگه بجاي تو بودم ترجيح ميدادم ايستاده بميرم ولي ظاهرا شهامت دل كندن از عنوان سرمربي گري پرسپوليس در وجود عزيزان نيست

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)