زنگ بزنید بپرسید استخاره شان خوب آمده یا نه ! من نمی‌دانم چرا آقای دایی برای مربی‌گری در پرسپولیس می‌خواهد استخاره بگیرد

سایت گل؛ مشخص است هرجا علی دایی باشئ بهروز رهبری فرد در جبهه مقابل اوست . او بعد از گل محمدی حالا سرمربی جدید پرسپولیس را مورد نوازش قار می دهد:

 می‌خواهیم دیدگاه‌تان را در مورد پروسه پرسپولیس و انتخاب سرمربی بدانیم؟

 اول از همه مربی‌گری در پرسپولیس افتخار است نه اینکه التماس کنید. به راه‌آهن یا آقای دایی. من نمی‌دانم روی چه حساب علی دایی بهترین گزینه است. شاید به خاطر اینکه به قول فتح‌اله زاده استقلال در زمان علی دایی پرسپولیس را راحت می‌برد. البته به نظر من هم مرفاوی بهترین گزینه برای استقلال است چرا که بردن استقلال مرفاوی هم راحت است!

اما برخی پیشکسوتان با دایی موافق اند .

من نمی‌دانم چرا آقای رویانیان کسانی را می‌آورد و از آنها مشاوره می‌گیرد که خودشان در تیم پرسپولیس بوده‌اند و نتیجه نگرفته‌اند و الان هم  چشم به نیمکت پرسپولیس دارند . همان ها گزینه دیگرشان آقای مایلی کهن بوده . آخر چه طور ممکن است؟

کی مثلا؟

خودشان می دانند . همانهایی که عشق شان کمیته فنی است .   متأسفانه آقای رویانیان از کسانی مشورت می‌گیرد که صلاح خود را می‌دانند نه صلاح پرسپولیس.

آقای دایی به هرحال الان سرمربی است…

جدی؟؟ فکر نمی کنم ها . زنگ بزنید بپرسید استخاره شان خوب آمده یا نه !  من نمی‌دانم چرا آقای دایی برای مربی‌گری در پرسپولیس می‌خواهد استخاره بگیرد. ایشان چون از قدرت خودش شک دارد می‌خواهد استخاره بگیرد وگرنه باید با سر به پرسپولیس بیاید.

موضع علی پروین در انتخاب سرمربی چیست؟

آقای پروین بهتر است سکوت نکند و حرف دل خود را بزند.. این راز سرمربی‌گری دایی به دست آقای پروین روشن می‌شود. آقای پروین باید حرف دل خود را زودتر بگوید.

نظر ایشان چیست؟

نظر ایشان و خیلی از پیشکسوتان پرسپولیس حمید درخشان است که کارنامه خوبی دارد. من سال 73 که به پرسپولیس آمدم حمید درخشان مربی پرسپولیس بوده و از آن موقع تا حالا در لیگ بوده و تجربه کافی را دارد. من نمی‌دانم حمید درخشان اگر در زمان جنگ فوتبالیست نبود به مراتب افتخارات بیشتری از علی دایی به دست می‌آورد. من امیدوارم آقای رویانیان  بعداً پشیمان نشود

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)