کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شنیده ام علیپور برای اثبات حرفهایم از من مدرک خواسته اما خودش می داند در فوتبال ما چه خبر است بنابراين نیازی به مستندات نیست.

بهروز رهبری فرد اظهار داشت: بحثی که من در مورد تبانی در فوتبال ایران و به خصوص لیگ یک کردم، بحث امسال و پارسال نیست بلکه منظورم این بود که این مسائل همیشه در فوتبال ما بوده و این اتفاقات مربوط به سال های قبل است. علیپور برای اثبات حرف هایم از من مدرک خواسته اما وي می داند در فوتبال ما و به خصوص لیگ یک چه خبر است و نیاز به مستندات نیست.

کاپيتان سابق تيم فوتبال پرسپوليس افزود: بحث استیل آذین و تبانی هایی که آن دوران شد، مربوط به چند سال قبل است. دقیقا نمی دانم چه کسانی در تیم ما این کارها را انجام می دانند و من هم فقط شنیده بود اما می دانم که حسین هدایتی اصلا از این ماجراها خبر نداشت. اسم علی پروین را هم من نیاوردم و نمی دانم چرا بعضی از سایت ها از قول من اسم هدایتی و پروین را آورده اند بلکه من گفتم تیم ما این کارها را می کرد و اسم شخص خاصی را نیاوردم. به نظرم اگر در ليگ يک اين کارها را انجام ندهي اصلا به ليگ برتر صعود نمي کني!

رهبری فرد در پایان گفت: باید به علیپور بگویم که کجای دنیا افرادی که تبانی می کنند مدرک از خودشان به جای می گذارند که من الان بعد از چند سال مدرک و مستندات برای او ببرم. در فوتبال دنیا همیشه از روی شواهد و اتفاقاتی که می افتد، تبانی ها را بررسی می کنند و رای می دهند چون هیچ کسی در این مسائل مدرک از خودش به جای نمی گذارد. فدراسیون فوتبال ایتالیا هم مدرکی از یوونتوس به دست نیاورد و فقط از روی شواهد و اتفاقات، تبانی آنها برای شان مسجل شد و یووه را جریمه کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)