پرسپولیس نیوز : سخنگوی سابق باشگاه پرسپولیس گفت: واقعا خودم هم نمی دانم که چه اتفاقی افتاد که قرارداد باشگاه با این اسپانسر امضا نشد.

مهدی خواجه وند  در خصوص منتفی شدن قرارداد اسپانسر باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: واقعا نمی دانم چه اتفاقی افتاد که قرارداد این اسپانسر با باشگاه پرسپولیس منتفی شد. من در مذاکره باشگاه پرسپولیس با این شرکت اسپانسرینگ فقط یک رابط بودم و با توجه به شناختی که از باشگاه و خود این شرکت داشتم قرار شد که در جلسات باشگاه شرکت کنم.

وی در خصوص اینکه چه دلایلی باعث امضانشدن قرارداد اسپانسر شد گفت: تاجایی که من می دانم نمایندگان شرکت اسپانسر خواسته هایی داشتند و باشگاه پرسپولیس هم همین طور. ما سعی کردیم نقاط مشترک را پیدا کنیم که در نهایت این نقاط مشترک پیدا شد و اختلافات به حداقل رسید و قرارداد نهایی بین باشگاه و شرکت اسپانسرینگ تنظیم شد.

ویخاطرنشان کرد: بعد از تنظیم شدن قرارداد نهایی خود شرکت اسپانسرینگ این قرارداد نهایی را تنظیم کرد و این قرارداد در اختیار طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس قرار گرفت. اما حالا چه اتفاقی رخ داد و اینکه شاید از وزارت ورزش دستور جدیدی رسیده باشد من از آن بی اطلاعم و واقعا خودم هم نمی دانم که چه اتفاقی افتاد که قرارداد باشگاه با این اسپانسر امضا نشد.

خواجه وند در پایان در خصوص پیشنهاد شرکت اسپانسرینگ مبنی بر حضور وی در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ابراز داشت: من همان موقع هم اعلام کردم که طبق شنیده ها متوجه شدم که این شرکت به دنبال این است که من عضو هیات مدیره باشم اما به طور مستقیم کسی در این باره صحبتی هیچ وقت نکرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)