تیم فوتبال پرسپولیس امروز پنجشنبه از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در کمپ تیم‌های ملی تمرین کرد.

سرخپوشان ایران که قرار بود صبح روز گذشته تهران را به مقصد ریاض عربستان ترک کنند، با عدم مجوز از سوی کشور عربستان مواجه شدند و پس از تاخیر و گذشت چند ساعت بلاتکلیفی در فرودگاه، با نظر کادر فنی جهت استراحت عازم منازل خود شدند و امروز طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده که قرار بود تمرین پنج‌شنبه قرمزپوشان در ریاض برگزار شود، در تهران انجام شد.
پیش از شروع تمرین یک جلسه فنی برگزار شد و کادر فنی نکات لازم را از روی تصاویر ویدئویی به بازیکنان انتقال داد.
تمرین با گرم کردن بدن‌ها زیر نظر مربی بدنساز تیم آغاز شد و پس از آن، آقا وسط در قالب سه گروه در برنامه بود. مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند، بخش بعدی تمرین بود که با جدیت کامل در دستور کار قرار گرفت که طی آن یحیی گل‌محمدی در میانه زمین حضور یافت و نکات لازم را به بازیکنان انتقال داد و تاکید داشت که برنامه‌های کادر فنی توسط بازیکنان به درستی اجرا شود.
مرکز تیم‌های ملی با مدیریت علیرضا امامی‌فر، همکاری خوبی با پرسپولیس داشت و کلیه امکانات مورد نیاز را در اختیار تیم قرار داد.
تمرین حدود ۷۵ دقیقه به طول انجامید و خوشبختانه تمام بازیکنان بدون مشکل و با شادابی و انرژی کامل در تمرینات گروهی شرکت داشتند.
مهدی مهدوی‌کیا، سرمربی تیم ملی امید و امامی‌فر مدیر آکادمی فدراسیون در اواخر تمرین سرخپوشان در کنار زمین حاضر شدند و با کادر فنی و بازیکنان خوش و بش کردند. دو پیشکسوت پرسپولیس برای سرخپوشان در بازی حساس روز شنبه آرزوی موفقیت کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)