كارشناس داوري فوتبال ايران، گفت: عليرضا فغاني داور بازي يك پنالتي بي دليل براي سپاهان گرفت و يك پنالتي مسلم را براي آنها نگرفت.

نوذر رود نيل پنجشنبه شب ، در گفتگو با ایرنا گفت: پنالتي كه در اين ديدار براي تيم سپاهان گرفته شده، به هيچ عنوان صحيح نبود و بازيكن استقلال توپ را با دست نزد.

 

وي در خصوص صحنه مشكوكي كه بر روي غلامي رخ داد، افزود: اما دقايقي بعد پژمان نوري در محوطه جريمه استقلال محمد غلامي را سرنگون كرد و داور بايد در اين صحنه يك پنالتي به سود سپاهان اعلام مي كرد.
كارشناس داوري فوتبال كشورمان در خصوص اعتراض هاي فرهاد مجيدي در اين ديدار به فغاني، گفت: شرايط سني مجيدي بالا است و او كشش بازي هاي سنگين را ندارد و اين مساله باعث درگيري هاي او با داور بازي بود.
وي تصريح كرد: فغاني در اين ديدار با مجيدي بسيار ملايم برخورد كرد و مي توانست بعد از گل دوم سپاهان اين بازيكن را به دليل اعتراض هاي زياد از حد از زمين مسابقه با دادن كارت زرد دوم اخراج كند.

 

رودنيل در خصوص خطاي ثانيه هاي پاياني اميرحسين صادقي بر روي رحمان احمدي دروازه بان سپاهان، خاطرنشان كرد: در اين صحنه داور بازي بايد با نشان دادن كارت زرد دوم صادقي را كه مانع از طراحي يك حمله خطرناك براي سپاهان شده بود، از زمين مسابقه اخراج مي كرد.

 

وي اظهار داشت: فغاني به دليل حضور در مسابقات جام جهاني نوجوانان بسيار خسته بود و در بعضي از صحنه هاي نيز عصبي نشان داد، اما او به جز چند اشتباه در مجموع به دليل آمادگي بالاي بدني عملكرد خوبي داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)